  • Data: 2016-06-12 12:59:14
    Temat: Re: Jak się robi kabelki?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Hm, a jakis przepis na to clo, czy chocby rok wprowadzenia ?

    Też bym chętnie na kwita popatrzył. W poprzedniej narracji (wspomnianej
    wcześniej, z ostatniego tygodnia) słyszałem coś o strefie Schengen
    i o zewnętrznych granicach Unii Europejskiej. W której to nie jeszcze
    nie byliśmy, lecz za kilka lat wstąpić mieliśmy. Zatem nie musiały to
    być cła, wystarczyło, by nie dało się wywozić gaci na mrówkę, tylko
    legalnie, z dokumentacją pochodzenia, w tym podatkową.

    > Dziwne by to bylo w nowozytnej Polsce ...

    Mnie już pewne rzeczy przestały dziwić. Choćby istnienie ludzi, którzy
    uważają, że chaos gospodarce sprzyja. Że nieważne, czy podatki są
    niskie i racjonalne, bo zaradni ludzie i tak ich nie płacą, a frajerów
    nam w gospodarce nie trzeba. Albo że są tacy, co uważają, że przy
    zawieraniu umów międzynarodowych wystarczy oświadczyć "od 1 maja to
    my już będziemy grzeczni", a wcześnie robimy co chcemy i wara od nas
    z kontrolami.

    --
    Jarek