  • Data: 2010-07-29 16:51:17
    Temat: Re: Jak sie przelicza odpowiednik ogniskowej?
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net> szukaj wiadomości tego autora

    W czwartek, 29 lipca 2010 17:39, Mateusz Ludwin wyraził następujacą opinię:

    > To ty nie rozumiesz. Obecnie po świecie chodzi wielu idiotów, którzy myślą

    Już pisałem, to jest _ich_ sprawa, nie moja.

    > że taka forma jest poprawna (to ci którzy piszą też "suma sumarum" i
    > "apropo").

    Ciriculum Vitale ;-)

    > Używając tego żartu narażasz się na zaliczenie do tego grona. Bezpieczniej

    No cóż, jeśli ktoś oceni mnie wyłącznie na podstawie tego "żartu" i na tej
    podstawie będzie miał o mnie złe zdanie, wrzuci do KF lub w inny sposób
    będzie ignorował to ... chyba nie odczuję zbytnio tej "straty" :-)

    > jest rozwiać wątpliwości i darować sobie w tym przypadku dowcip.

    Nie uważasz że takie ostrożne i bezpieczne pisanie byłoby strasznie nudne?

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt