  • Data: 2022-03-08 01:43:12
    Temat: Re: Jak się dziś odbiera radio
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Heh, kiedyś można było dostać galenę na kawałki w warsztacie na rogu
    > Wodnej i Garbar w Poznaniu. Wiem, bo kupowałem. No, ale to było ponad 60
    > lat temu...

    Uhu, to jeszcze przed Gembarą, znaczy Sklepem na Krysiewicza. Zacne
    czasy :D wtedy jeszcze nie istniałem jbco :D ale później miałem wuja w
    ZURT, który mi sprzedawał części, jakich nie było na rynku i mogłem
    sobie kombinować do woli :) Fajne czasy. W ZURT bywało (jak nie chlali,
    co było rzadkością) że się odpierdalało ciekawe projekty, których próżno
    było szukać na rynku. Pierwsze "iluminofonie" czy ciekawe wzmacniacze.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>