eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak optymalnie przyspieszać ?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 101

  • 71. Data: 2010-06-12 01:12:21
    Temat: Re: Jak optymalnie przyspieszać ?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dycco pisze:
    > On 11 Cze, 10:21, Arek M <a...@g...pl> wrote:
    >
    >>>> A z kolei w TopGear (gazeta) sprawdzali, ile zyska po odchudzeniu
    >>>> jakis mocny pug 207 - nie zyskał nic :)
    >>> Ale przeciez to nie jest mozliwe. Musiał zyskać!
    >> Może to i niemożliwe, ale NIE ZYSKAŁ :)
    >
    > Nie zyskała, ale na torze testowym, a nie przy przyspieszaniu na
    > prostej. Problem w tym, że po odjęciu masy, pogorszyła się jego
    > trakcja, przez co zakręty były pokonywane wolniej.

    Też bardzo dziwne i raczej spodziewałbym się jakiegoś błędu w testowaniu.

    Oczywiście są pewne warunki które należałoby spełnić dodatkowo - np.
    wybebeszając jakiś kratkowóz (z tylnym zawieszeniem obliczonym na bardzo
    dużą ładowność), warto też zainteresować się czy po zrobieniu lekkiego
    tyłu nie będzie sie odbijał jak piłka.


  • 72. Data: 2010-06-12 01:20:37
    Temat: Re: Jak optymalnie przyspieszać ?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Katanka pisze:

    >> Nie rozbrajaj mnie Katanka.. O cisnieciu hamulca w podloge tez
    >> dowiesz sie od kolegi? :/
    >
    > Nie o wszystkim trzeba wiedzieć :) W V-Techu mi powiedzieli, że
    > optymalnie będzie przyspieszał do 4,5 tysiąca, bo z wykresu tak wynika.

    Bo poziom wiedzy, którzy reprezentują niektórzy "fachowcy" jest powalający.

    Czasami to wygląda pewnie tak, że taki fachowiec zdaje sobie sprawę że
    mówi bzdury, ale chodzi o to żeby były to bzdury zgodne z miejskimi
    legendami którymi nakarmiony jest klient jeszcze nim przyjechał do fachowca.


  • 73. Data: 2010-06-12 01:22:07
    Temat: Re: Jak optymalnie przyspieszać ?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    kamil pisze:

    >> Kompletnie mnie nie martwi, bo auto za 3 lata idzie do zyda :) A
    >> rocznie przejadę nie więcej niz 40 tysięcy.
    >
    > Tylko nie depcz tak dopoki sie nie rozgrzeje (jesli nie masz wskaznika
    > temp. oleju, daj mu jeszcze chwile po nagrzaniu plynu), turbina dluzej
    > pozyje.

    No i po butowaniu turbinę trzeba obowiązkowo wystudzić, czyli nie gasić
    szybko silnika, jak parkujesz to poczekaj jakiś czas na wolnych obrotach.


  • 74. Data: 2010-06-12 01:23:09
    Temat: Re: Jak optymalnie przyspieszać ?
    Od: to <t...@a...xyz>

    Tomasz Pyra wrote:

    > Czasami to wygląda pewnie tak, że taki fachowiec zdaje sobie sprawę że
    > mówi bzdury, ale chodzi o to żeby były to bzdury zgodne z miejskimi
    > legendami którymi nakarmiony jest klient jeszcze nim przyjechał do
    > fachowca.

    No właśnie, nie mam już siły "nawracać" znajomych którzy twierdzą, że
    najlepszy czas do setki w TD osiąga się zmieniając bieg przy 3500 rpm...

    --
    http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g


  • 75. Data: 2010-06-12 01:26:05
    Temat: Re: Jak optymalnie przyspieszać ?
    Od: to <t...@a...xyz>

    Tomasz Pyra wrote:

    > U mnie w Vectrze mam to samo zjawisko - zmiana biegu z międzygazem jest
    > niemożliwa, bo się sprzęgło zacznie ślizgać, zagrzeje się i zacznie się
    > ślizgać jeszcze bardziej przy następnej zmianie. Już się powoli
    > zbierałem do wymiany tego sprzęgła (bo myślałem że to jego koniec), a
    > okazuje się że po prostu ten typ tak ma i biegi trzeba zmieniać
    > delikatniej.

    Fatalna sprawa, ja moje autko specjalnie "uprawniłem", żeby zmiana biegów
    z międzygazem wychodziła jak trzeba. Może da się włożyć jakieś lepsze
    sprzęgło albo to co jest przerobić?

    --
    http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g


  • 76. Data: 2010-06-12 01:26:45
    Temat: Re: Jak optymalnie przyspieszać ?
    Od: to <t...@a...xyz>

    MadMan wrote:

    >> to jest 7km przez 40-50 minut
    >
    > I naprawdę warto samochodem? :)

    MadMan, nudny już jesteś.

    --
    http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g


  • 77. Data: 2010-06-12 01:48:26
    Temat: Re: Jak optymalnie przyspieszać ?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    to pisze:
    > Tomasz Pyra wrote:
    >
    >> Czasami to wygląda pewnie tak, że taki fachowiec zdaje sobie sprawę że
    >> mówi bzdury, ale chodzi o to żeby były to bzdury zgodne z miejskimi
    >> legendami którymi nakarmiony jest klient jeszcze nim przyjechał do
    >> fachowca.
    >
    > No właśnie, nie mam już siły "nawracać" znajomych którzy twierdzą, że
    > najlepszy czas do setki w TD osiąga się zmieniając bieg przy 3500 rpm...

    "Mój" rekordzista twierdził że przy 1800.


  • 78. Data: 2010-06-12 01:52:46
    Temat: Re: Jak optymalnie przyspieszać ?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    to pisze:
    > Tomasz Pyra wrote:
    >
    >> U mnie w Vectrze mam to samo zjawisko - zmiana biegu z międzygazem jest
    >> niemożliwa, bo się sprzęgło zacznie ślizgać, zagrzeje się i zacznie się
    >> ślizgać jeszcze bardziej przy następnej zmianie. Już się powoli
    >> zbierałem do wymiany tego sprzęgła (bo myślałem że to jego koniec), a
    >> okazuje się że po prostu ten typ tak ma i biegi trzeba zmieniać
    >> delikatniej.
    >
    > Fatalna sprawa, ja moje autko specjalnie "uprawniłem", żeby zmiana biegów
    > z międzygazem wychodziła jak trzeba. Może da się włożyć jakieś lepsze
    > sprzęgło albo to co jest przerobić?

    Gdyby bardzo chcieć, to pewnie by się dało. Pytanie o koszty.

    Pewnie głównym problemem jest za mała średnica tarcz sprzęgła, a tego
    się łatwo nie powiększy.

    Do tego tam jest chyba dwumasa, więc w ogóle mało miejsca na jakąkolwiek
    rzeźbę. Można próbować wzmocnić docisk, ale cudów i palenia gumy przy
    zmianie na 3 bieg bym się nie spodziewał.


  • 79. Data: 2010-06-12 02:10:23
    Temat: Re: Jak optymalnie przyspieszać ?
    Od: to <t...@a...xyz>

    Tomasz Pyra wrote:

    > "Mój" rekordzista twierdził że przy 1800.

    I jak to uzasadniał? ;)

    --
    http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g


  • 80. Data: 2010-06-12 07:46:02
    Temat: Re: Jak optymalnie przyspieszać ?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    to pisze:
    > Tomasz Pyra wrote:
    >
    >> "Mój" rekordzista twierdził że przy 1800.
    >
    > I jak to uzasadniał? ;)
    >

    No jak to jak? ;)
    Maksymalny moment obrotowy tam się znajdował.
    A jak powszechnie wiadomo, maksymalny moment odpowiada za przyspieszenie.
    W okolice maksymalnej mocy należy na obrotomierzu zapuszczać się jedynie
    jeżeli chce się jechać z prędkością maksymalną.

strony : 1 ... 7 . [ 8 ] . 9 ... 11


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: