  • 1. Data: 2010-06-11 07:39:45
    Temat: Jaworzno -> Zakopane/Poronin (utrudnienia popowodziowe)
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Witam
    Mam pytanie do "tambylcow" lub osob ostatnio jadacych ponizsza trasa jak z
    przejezdnoscia (popowodziowo)
    Trasa: Jaworzno-Chrzanow (wiem ze jest przejezdna) dalej kierunek
    Babice/Lipowiec-Zator-Wadowice-Sucha-Makow-Jordanow (tu niestety nie znam stanu drog,
    ostatnio
    jechalem wczesna wiosna ale to bylo przed powodzia) i dalej zakopianka przez Rabke do

    Zakopka/Poronina (tu wiem ze jest przejezdnie). Pytam poniewaz jesli jest duzo
    utrudnien to jade
    jutro rano A4 i zakopianka od Krakowa.
    pozdrawia i dzieki z gory za pomoc
    Oskar Wilde

  • 2. Data: 2010-06-11 09:56:04
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> writes:

    > Babice/Lipowiec-Zator-Wadowice-Sucha-Makow-Jordanow (tu niestety nie
    > znam stanu drog, ostatnio jechalem wczesna wiosna ale to bylo przed
    > powodzia) i dalej zakopianka przez Rabke do Zakopka/Poronina (tu wiem

    Miedzy Zatorem a Wadowicami jest jedno miejsce z osuwiskiem i ruchem
    wahadlowym. Reszta chyba OK.

    MJ

  • 3. Data: 2010-06-11 11:00:07
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Michal Jankowski napisał:

    w (tu niestety nie

    > Miedzy Zatorem a Wadowicami jest jedno miejsce z osuwiskiem i ruchem
    > wahadlowym. Reszta chyba OK.
    Dzieki za info

    pozdrawiam

    Oskar Wilde