  • 81. Data: 2010-06-12 09:11:44
    Temat: Re: Jak optymalnie przyspieszać ?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Brzezi,

    Saturday, June 12, 2010, 12:08:06 AM, you wrote:

    > Ale nikt nie mowi ze samochod to lodz podwodna, ani ze to ten sam
    > akcelerometr, ani ze dziala identycznie, po prostu wspomnialem o okretach
    > podwodnych, ze na nich sie to wykorzystuje, i moze miec do bardzo duza
    > dokladnosc, w samochodzie nie jest az tyle potrzebne, nie uzywa sie tego
    > na dluzsza mete, a jedynie do chwilowych testow...

    Ale podawanie łodzi podwodnych jako "dobrego przykładu" jest poważnym
    błędem.To nie ta skala i nie ta dokładność.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 82. Data: 2010-06-12 09:32:18
    Od: venioo <p...@o...eu>

    Na padzie caly czas trojkat trzymaj :D

    --
    venioo

  • 83. Data: 2010-06-12 10:49:30
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    sob, 12 cze 2010 o 09:11 GMT, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Ale podawanie łodzi podwodnych jako "dobrego przykładu" jest poważnym
    > błędem.To nie ta skala i nie ta dokładność.

    A czytasz w ogole to co napisalem? co ja napisalem wyzej?

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 84. Data: 2010-06-12 12:29:13
    Od: to <t...@a...xyz>

    Tomasz Pyra wrote:

    > No jak to jak? ;)
    > Maksymalny moment obrotowy tam się znajdował.

    :-)

    > A jak powszechnie wiadomo,
    > maksymalny moment odpowiada za przyspieszenie. W okolice maksymalnej
    > mocy należy na obrotomierzu zapuszczać się jedynie jeżeli chce się
    > jechać z prędkością maksymalną.

    Napisz na jakimś forum, że to nieprawda, to Cię prawie oplują. ;-)

  • 85. Data: 2010-06-12 13:21:56
    Od: jacek2v <j...@g...com>

    On 11 Cze, 23:45, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

> [...]
    > ziemskiemu 1g z niewielkimi odchyłkami. Skala przyśpieszeń w
    > samochodzie, związanych z nierównościami, zabiłaby akcelerometr z

    Przesadzasz, w przyśpieszającym samochodzie niewiele więcej niż 1g to
    rzadko doświadczysz :)
    Przykład: 0-100km/h w 5s => przyśpieszenie pi razy ok 5,6m/s2 czyli
    ~0,6g :)

    Co innego na zakrętach, ale chyba nie o tym mowa :)

    Pzdr.
    Jacek

  • 86. Data: 2010-06-12 15:04:21
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-06-11 22:25:22 +0200, Brzezi <b...@g...com> said:

    > Nie, gdy sobie zmierza gtechem

    Stoperem. Czyli czymś, to większość telefonów ma na pokładzie. :-)

    > Jaki wynik masz na mysli?

    Tak kombinuję: skoro przyspieszenie wynosi zero, to każde(*) działanie
    da w wyniku zero (praktyczne).
    Zegarek jest IMO lepszy do obliczenia przebytej drogi. Ale mało pływam
    pod wodą (od tego się zaczęło), bym był tego pewien. :-)

    > Nie ma skomplikowanych obliczen, bierzesz gtecha,

    I wracamy do brzytwy.
    Mam już zegarek i jestem w stanie zmierzyć czas do 100 itd.
    Nie potrzebuję kupować czegokolwiek innego, by zmierzyć czas.
    :-)

    Oczywiście w kontekście pytania autora wątku o optymalnym
    przyspieszaniu kilka razy w tygodniu sprzed świateł w mieście.
    :-)))

    --
    Bydlę

  • 87. Data: 2010-06-12 15:06:33
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-06-11 22:26:13 +0200, MadMan <m...@n...wp.pl> said:

    > Był dobry przykład z łodziami podwodnymi.

    "...tyle i tyle minut z taką prędkością..."
    Stąd u mnie zegarek. :-)

    --
    Bydlę

  • 88. Data: 2010-06-12 15:15:07
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    sob, 12 cze 2010 o 15:04 GMT, Bydlę napisał(a):

    > Stoperem. Czyli czymś, to większość telefonów ma na pokładzie. :-)

    W wiekszosci telefonow nowych, zmozna zainstalowac imitacje gtecha

    > Tak kombinuję: skoro przyspieszenie wynosi zero, to każde(*) działanie
    > da w wyniku zero (praktyczne).

    ale jakie dzialanie? mozesz konkretnie?

    > Zegarek jest IMO lepszy do obliczenia przebytej drogi. Ale mało pływam
    > pod wodą (od tego się zaczęło), bym był tego pewien. :-)

    a kto powiedzial ze gtech, czy systemy do nawigacji przyspieszeniowej nie
    maja "zegarka"? zeby obliczyc droge, musisz znac predkosc...

    > I wracamy do brzytwy.
    > Mam już zegarek i jestem w stanie zmierzyć czas do 100 itd.
    > Nie potrzebuję kupować czegokolwiek innego, by zmierzyć czas.
    > :-)

    Stoperem zmieszysz czas +- 1sek, czyli malo dokladnie, do tego gdy na
    predkosciomierzu masz 100kmh, prawdopodobnie realnie jedziesz 90-95kmh...

    > Oczywiście w kontekście pytania autora wątku o optymalnym
    > przyspieszaniu kilka razy w tygodniu sprzed świateł w mieście.
    > :-)))

    Autor watku pytal o modyfikacje stylu jazdy, ktory moze zminic
    przyspieszenie wlasnie w okolicach 1sek, czyli bledu pomiaru stoperem,
    czyli nic nie zmierzysz wiarygodnie...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 89. Data: 2010-06-12 15:15:59
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    sob, 12 cze 2010 o 15:06 GMT, Bydlę napisał(a):

    > "...tyle i tyle minut z taką prędkością..."
    > Stąd u mnie zegarek. :-)

    Problem w tym, ze osiagniecie STALEJ predkosci jest bardzo trudne...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 90. Data: 2010-06-12 15:28:57
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-06-12 15:15:07 +0200, Brzezi <b...@g...com> said:

    > W wiekszosci telefonow nowych, zmozna zainstalowac imitacje gtecha

    Po co? Już tam jest zegarek.
    (tzn. rozumiem, że ktoś chce i sobie kupi, ale do pomiaru czasu, by
    porównać podczas rozmów z koegami wystarczy podać: 5 sekund, 6, 8...)

    > ale jakie dzialanie? mozesz konkretnie?

    Tak: 5 minut z prędkością 8 węzłów daje drogę.

    > a kto powiedzial ze gtech, czy systemy do nawigacji przyspieszeniowej nie
    > maja "zegarka"?

    A po co mam to kupować<= skoro zegarek już mam?
    (zaczynam odnosić wrażenie, że handlujesz tym czymś)

    > Stoperem zmieszysz czas

    Tak i to wystarczy.

    > +- 1sek,

    Masz kiepski stoper - zaczynam rozumeić dlaczego musissz kupować inne
    urządzenia.

    > czyli malo dokladnie, do tego gdy na
    > predkosciomierzu masz 100kmh, prawdopodobnie realnie jedziesz 90-95kmh...

    A jakie to ma znaczenie?
    Wprowadzasz coraz to nowe cuda by tyylko nie przyznać, że stoper
    wystarczy by zmiuerzxyć czas.
    :-)

    > Autor watku pytal o modyfikacje stylu jazdy,

    Raczej o zmianę biegów przy ruszaniu.
    Styl jazdy już ma kiepski, bo to wynika z ciągot do ścigania się w mieście.

    --
    Bydlę