-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
0.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!n
x02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news
.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-m
ail
Date: Sat, 12 Jun 2010 01:12:21 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak optymalnie przyspieszać ?
References: <huskv5$8si$1@inews.gazeta.pl>
<4c11e182$0$17091$65785112@news.neostrada.pl>
<husood$l19$1@inews.gazeta.pl> <huspkj$elj$1@news.onet.pl>
<husqoj$qmh$1@inews.gazeta.pl> <husqtk$sd7$1@inews.gazeta.pl>
<husrmp$19q$1@inews.gazeta.pl>
<6...@x...googlegroups.com>
In-Reply-To: <6...@x...googlegroups.com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 18
Message-ID: <4c12c2d4$0$19164$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.40.168
X-Trace: 1276297940 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 19164 83.25.40.168:14106
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2288205
[ ukryj nagłówki ]Dycco pisze:
> On 11 Cze, 10:21, Arek M <a...@g...pl> wrote:
>
>>>> A z kolei w TopGear (gazeta) sprawdzali, ile zyska po odchudzeniu
>>>> jakis mocny pug 207 - nie zyskał nic :)
>>> Ale przeciez to nie jest mozliwe. Musiał zyskać!
>> Może to i niemożliwe, ale NIE ZYSKAŁ :)
>
> Nie zyskała, ale na torze testowym, a nie przy przyspieszaniu na
> prostej. Problem w tym, że po odjęciu masy, pogorszyła się jego
> trakcja, przez co zakręty były pokonywane wolniej.
Też bardzo dziwne i raczej spodziewałbym się jakiegoś błędu w testowaniu.
Oczywiście są pewne warunki które należałoby spełnić dodatkowo - np.
wybebeszając jakiś kratkowóz (z tylnym zawieszeniem obliczonym na bardzo
dużą ładowność), warto też zainteresować się czy po zrobieniu lekkiego
tyłu nie będzie sie odbijał jak piłka.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.06.10 01:20 Tomasz Pyra
- 12.06.10 01:22 Tomasz Pyra
- 12.06.10 01:23 to
- 12.06.10 01:26 to
- 12.06.10 01:26 to
- 12.06.10 01:48 Tomasz Pyra
- 12.06.10 01:52 Tomasz Pyra
- 12.06.10 02:10 to
- 12.06.10 07:46 Tomasz Pyra
- 12.06.10 09:11 RoMan Mandziejewicz
- 12.06.10 09:32 venioo
- 12.06.10 10:49 Brzezi
- 12.06.10 12:29 to
- 12.06.10 13:21 jacek2v
- 12.06.10 15:04 Bydlę
Najnowsze wątki z tej grupy
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
Najnowsze wątki
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-20 "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- 2024-11-21 Strach się bać
- 2024-11-21 Koniec smrodów
- 2024-11-20 Krematorium
- 2024-11-20 Taki tam szkolny problem...
- 2024-11-20 LIR2032 a ML2032
- 2024-11-20 SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- 2024-11-21 Środa Wielkopolska => Konsultant SAP <=
- 2024-11-21 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-21 Wrocław => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-21 Kraków => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-21 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=