eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak optymalnie przyspieszać ?Re: Jak optymalnie przyspieszać ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
    0.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!n
    x02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news
    .neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-m
    ail
    Date: Sat, 12 Jun 2010 01:12:21 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak optymalnie przyspieszać ?
    References: <huskv5$8si$1@inews.gazeta.pl>
    <4c11e182$0$17091$65785112@news.neostrada.pl>
    <husood$l19$1@inews.gazeta.pl> <huspkj$elj$1@news.onet.pl>
    <husqoj$qmh$1@inews.gazeta.pl> <husqtk$sd7$1@inews.gazeta.pl>
    <husrmp$19q$1@inews.gazeta.pl>
    <6...@x...googlegroups.com>
    In-Reply-To: <6...@x...googlegroups.com>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 18
    Message-ID: <4c12c2d4$0$19164$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.40.168
    X-Trace: 1276297940 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 19164 83.25.40.168:14106
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2288205
    [ ukryj nagłówki ]

    Dycco pisze:
    > On 11 Cze, 10:21, Arek M <a...@g...pl> wrote:
    >
    >>>> A z kolei w TopGear (gazeta) sprawdzali, ile zyska po odchudzeniu
    >>>> jakis mocny pug 207 - nie zyskał nic :)
    >>> Ale przeciez to nie jest mozliwe. Musiał zyskać!
    >> Może to i niemożliwe, ale NIE ZYSKAŁ :)
    >
    > Nie zyskała, ale na torze testowym, a nie przy przyspieszaniu na
    > prostej. Problem w tym, że po odjęciu masy, pogorszyła się jego
    > trakcja, przez co zakręty były pokonywane wolniej.

    Też bardzo dziwne i raczej spodziewałbym się jakiegoś błędu w testowaniu.

    Oczywiście są pewne warunki które należałoby spełnić dodatkowo - np.
    wybebeszając jakiś kratkowóz (z tylnym zawieszeniem obliczonym na bardzo
    dużą ładowność), warto też zainteresować się czy po zrobieniu lekkiego
    tyłu nie będzie sie odbijał jak piłka.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: