  • 1. Data: 2010-06-11 05:43:16
    Temat: W jakich krajach Europy (i okolic) nie ma lpg?
    Od: p...@a...pl

    Witam
    Pytanie - w jakich krajach Europy nie ma LPG? Wiem, ze googlanie moze
    w tym przypadku wprowadzic w blad - podobno w Austrii i Hiszpanii sa
    3-4 stacje LPG na caly kraj. Gdzie jeszcze jest taka bieda?
    Co z krajami na wschod i poludnie od nas? Dawne ZSRR, Rumunia,
    Bulgaria, Moldawia?
    pozdr
    Piotr

  • 2. Data: 2010-06-11 07:38:00
    Temat: Re: W jakich krajach Europy (i okolic) nie ma lpg?
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 11 Cze, 05:43, p...@a...pl wrote:
> [...]
    > w tym przypadku wprowadzic w blad - podobno w Austrii i Hiszpanii sa
    > 3-4 stacje LPG na caly kraj. Gdzie jeszcze jest taka bieda?

    W Norwegii, a konkretnie Oslo oraz trasa Oslo-Stavanger-Bergen-
    Stavanger nie widzialem LPG. Ale u nich benzyna smiesznie tania w
    stosunku do pensji - tansza niz przecietne piwo w sklepie. Slyszalem
    ze sa stacje lpg ale jest ich malo

  • 3. Data: 2010-06-11 12:36:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik <p...@a...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > moze
    > w tym przypadku wprowadzic w blad - podobno w Austrii i Hiszpanii

    W Austrii 16
    http://www.gas-tankstellen.de/menu.php?jump=menu

    Ale spojrz na godziny otwarcia.

    > Dawne ZSRR,

    U nich chyba nie ma potrzeby o LPG myslec.

    J.

  • 4. Data: 2010-06-11 14:31:45
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

> [...]
    > w tym przypadku wprowadzic w blad - podobno w Austrii i Hiszpanii sa
    > 3-4 stacje LPG na caly kraj. Gdzie jeszcze jest taka bieda?

    W Szwajcarii jest kilka/nascie stacji. Musialem troche na benzynie
    pojezdzic, bo nie moglem sie wstrzelic w godziny otwarcia (cos w stylu 9-17,
    na terenie jakiejs przemyslowej przepompowni gazu).
    A tam gdzie maja gaz, cudem jest znalezc stacje z adapterem do wypozyczenia,
    trzeba wozic swój. W Niemczech prawie nigdzie nie mieli, zreszta wiele
    stacji LPG byla bezobslugowa tzn. - Ty, dystrybutor, Twoja karta kredytowa.
    Nawet nie ma kogo o adapter spytac. To samo w Belgii - na okolo 40 stacji
    chyba w jednej znalazlem nasz adapter.

    --
    Marcos
    [Marek Slusarczyk]

    http://galeria.wyprawa.info <- zdjecia z moich podrózy

  • 5. Data: 2010-06-11 14:41:08
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W Irlandii z tego co mi mowil mieszkajacy tam znajomy jest stacji KILKA.
    No ale tam wyspe objedziesz prawie wokolo na jednym baku...

    --
    venioo

  • 6. Data: 2010-06-11 16:45:13
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Finlandia
    Stacje niby sa ale LPG nie wolno tankowac do samochodów prywatnych.

    pozdr
    lublex

  • 7. Data: 2010-06-14 10:20:01
    Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl>

    > Finlandia
    > Stacje niby sa ale LPG nie wolno tankowac do samochodów prywatnych.

    O kurka :) ale lipa!