eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak optymalnie przyspieszać ?Re: Jak optymalnie przyspieszać ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!news-out1.kab
    elfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!xindi.nntp.kabelfoon.nl!198.186.194.249.MISMATC
    H!news-out.readnews.com!transit3.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newsho
    sting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.
    neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 12 Jun 2010 01:52:46 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak optymalnie przyspieszać ?
    References: <huskv5$8si$1@inews.gazeta.pl>
    <f...@5...googlegroups.com>
    <husosm$l9r$1@inews.gazeta.pl>
    <4c12c146$0$17103$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c12c60d$0$19177$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <4c12c60d$0$19177$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 22
    Message-ID: <4c12cc4c$0$2602$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.40.168
    X-Trace: 1276300365 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2602 83.25.40.168:14796
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2288213
    [ ukryj nagłówki ]

    to pisze:
    > Tomasz Pyra wrote:
    >
    >> U mnie w Vectrze mam to samo zjawisko - zmiana biegu z międzygazem jest
    >> niemożliwa, bo się sprzęgło zacznie ślizgać, zagrzeje się i zacznie się
    >> ślizgać jeszcze bardziej przy następnej zmianie. Już się powoli
    >> zbierałem do wymiany tego sprzęgła (bo myślałem że to jego koniec), a
    >> okazuje się że po prostu ten typ tak ma i biegi trzeba zmieniać
    >> delikatniej.
    >
    > Fatalna sprawa, ja moje autko specjalnie "uprawniłem", żeby zmiana biegów
    > z międzygazem wychodziła jak trzeba. Może da się włożyć jakieś lepsze
    > sprzęgło albo to co jest przerobić?

    Gdyby bardzo chcieć, to pewnie by się dało. Pytanie o koszty.

    Pewnie głównym problemem jest za mała średnica tarcz sprzęgła, a tego
    się łatwo nie powiększy.

    Do tego tam jest chyba dwumasa, więc w ogóle mało miejsca na jakąkolwiek
    rzeźbę. Można próbować wzmocnić docisk, ale cudów i palenia gumy przy
    zmianie na 3 bieg bym się nie spodziewał.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: