-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!news-out1.kab
elfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!xindi.nntp.kabelfoon.nl!198.186.194.249.MISMATC
H!news-out.readnews.com!transit3.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newsho
sting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.
neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sat, 12 Jun 2010 01:52:46 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak optymalnie przyspieszać ?
References: <huskv5$8si$1@inews.gazeta.pl>
<f...@5...googlegroups.com>
<husosm$l9r$1@inews.gazeta.pl>
<4c12c146$0$17103$65785112@news.neostrada.pl>
<4c12c60d$0$19177$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <4c12c60d$0$19177$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 22
Message-ID: <4c12cc4c$0$2602$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.40.168
X-Trace: 1276300365 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2602 83.25.40.168:14796
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2288213
[ ukryj nagłówki ]to pisze:
> Tomasz Pyra wrote:
>
>> U mnie w Vectrze mam to samo zjawisko - zmiana biegu z międzygazem jest
>> niemożliwa, bo się sprzęgło zacznie ślizgać, zagrzeje się i zacznie się
>> ślizgać jeszcze bardziej przy następnej zmianie. Już się powoli
>> zbierałem do wymiany tego sprzęgła (bo myślałem że to jego koniec), a
>> okazuje się że po prostu ten typ tak ma i biegi trzeba zmieniać
>> delikatniej.
>
> Fatalna sprawa, ja moje autko specjalnie "uprawniłem", żeby zmiana biegów
> z międzygazem wychodziła jak trzeba. Może da się włożyć jakieś lepsze
> sprzęgło albo to co jest przerobić?
Gdyby bardzo chcieć, to pewnie by się dało. Pytanie o koszty.
Pewnie głównym problemem jest za mała średnica tarcz sprzęgła, a tego
się łatwo nie powiększy.
Do tego tam jest chyba dwumasa, więc w ogóle mało miejsca na jakąkolwiek
rzeźbę. Można próbować wzmocnić docisk, ale cudów i palenia gumy przy
zmianie na 3 bieg bym się nie spodziewał.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.06.10 02:10 to
- 12.06.10 07:46 Tomasz Pyra
- 12.06.10 09:11 RoMan Mandziejewicz
- 12.06.10 09:32 venioo
- 12.06.10 10:49 Brzezi
- 12.06.10 12:29 to
- 12.06.10 13:21 jacek2v
- 12.06.10 15:04 Bydlę
- 12.06.10 15:06 Bydlę
- 12.06.10 15:15 Brzezi
- 12.06.10 15:15 Brzezi
- 12.06.10 15:28 Bydlę
- 12.06.10 15:29 Bydlę
- 12.06.10 16:30 Brzezi
- 12.06.10 16:31 Brzezi
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2025-01-17 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-17 Nieustający podziw...
- 2025-01-17 zawsze parkuj tyłem do ulicy
- 2025-01-16 nie będzie naprawy pod blokiem?
- 2025-01-16 korytarz zycia