  • Data: 2010-06-17 15:41:40
    Temat: Re: Jak oni to nakrecili???
    Od: "pl.rec.foto.cyfrowa" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jun 17, 11:28 am, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    > <l...@l...localdomain> wrote in message

    oglegroups.com>,

    > Nie zgłupiał tylko tak ma świadomie ustawione bo nie pisuję tylko
    > na polskie grupy, więc odpowiadam w takim zestawie znaków
    > w jakim autor napisał post na który odpisuję. Bardzo to logiczne :-)- Hide quoted
    text -

    Nigdy nie uzywalem polskich znakow i zawsze wczesniej wszystkie moje
    komputery poprawnie pokazywaly
    polskie literki w tekstach slanych przez innych.
    Chcialbym miec tak i teraz ale sam nie ustawie tego, bo nigdy tego nie
    robilem i nawet niemam pojecia co i jak ustawic.
    wazne ze ja nie chcialbym miec u siebie ustawione na polskie literki
    ale zeby poprawnie pokazywaly sie tekzty innych z polskimi literami.
    Czy Twoja porzednia propozycja ustawienia bedzie mi to gwarantowala?