  • Data: 2010-06-17 17:15:04
    Temat: Re: Jak oni to nakrecili???
    Od: "pl.rec.foto.cyfrowa" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A skad teza ze nie zwr cilem uwagi?

    Ty sam o tym napisales:
    "No tak, nie wpadłem ze to pod lodem :-)) Wstyd :-)"

    > Mimo to wypowiadasz sie jako ekspert o fotografii podwodnej... dziwne.

    O kosmosie moge wypowiedziec bardziek kompetentnie niz o fotografi
    podwodnej
    a w kosmosie tez nie bylem.

    > Chyba jednak brak Ci minimum pokory. Gdybs zrobil pare fotek pod
    > woda w oceanie wiedzialbys o jakich trudnosciach pisalem...

    Ty widzisz trudnosci nawet tam gdzie ja bym ich nie mial.
    Znam sposob na pozbycie sie odblyskow swiatla slonecznego od falujacej
    spokojnie powierzchni wody.

    > Dziwne, ale to juz Twoja sprawa.

    Ja sam kiedys myslelem, ze to dziwne ale w ostatniej firmie gdzie
    pracowalem
    spotkalem wieloletniego fotografa ktory mniw zapewnial,
    ze poza firma aparatu fotograficznego do reki nie bierze.
    Ja az tak nie mam jak on.

    > No trudno.
    > Ja wlasnie mam odwrotnie - miasta g ry i doliny mnie nie interesuja.
    > Gl wnie interesuje mnie ocean i to nie na plazy ale pod woda.

    Sa miejsca gdzie jest i woda i ciekawe miejsca nad woda do zwiedzania.
    To sa miejsca i na oceanie i na ladzie.
    Jeszcze na wielu wyspach nie bylem, pewnie ty tez.
    Ja sam nie lubie sie wybierac w podroze a wycieczki zbiorowe to dla
    mnie ostatecznosc.

    > Sorry, ale rejsy tego typu w og le mnie nie ruszaja, nic a nic.

    Ten rejs interesuje mnie tylko i wylacznie ze wzgledu na ten okret
    a dokad poplynie to juz mniej istotne tak samo jak poderwanie towaru.
    Poznanie jakiejs fajnej kobitki to bylaby tylko dodatkowa atrakcja.
    Aktualnie nie mam na nic ochoty tak pofotografowac jak wlasnie na tym
    statku.
    Jesli to nie nastapi w ciagu najblizszego roku, to mi ta zachciewajka
    minie.
    Najtansze rejsy tym statkiem sa na Bermudy.

    > Powodzenia.

    > Co Ty robisz ze masz tle wolnego? Budowlanka?- Hide quoted text -

    Nigdy w zyciu nie zajmowalem sie budowlanka, momo ze kiedys troche
    chcialem.
    Cale zycie zajmuje sie zawodowo fotografia.
    W sezonie trzymaja mnie sluby, czasem nawet do nowego roku.
    Sezon slubny rozpoczyna mi sie wiosna po swietach wielkanocnych.
    Fotografuje natomiast okragly rok w klubach nocnych w weekendy,
    piatek, sobota niedziela.
    Od miesiaca lipca mam mozliwosc wziac fotografowanie czwartkowe w
    nastepnym klubie.
    Na fotografowanie w klubach nocnych mam swoich fotografow.
    Do tego trzeba tylko malego przyuczenia i obycia w specyficznym
    towarzystwie.
    Wazne zeby sie nie bac.
    Sluby sam fotografuje i nie mam zwyczaju brac wiecej niz jeden slub na
    ten sam termin.>

    Czemu te powyzsze napisy sa przy Twoich postach?