-
Reply-To: "L501 aneryS" <s...@s...pl>
From: "L501 aneryS" <s...@s...pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
References: <p...@n...chmurka.net>
<4f391b30$0$1275$65785112@news.neostrada.pl>
<p...@n...chmurka.net> <jhdcdk$jaj$2@mx1.internetia.pl>
Subject: Re: Jak odpalić rozrusznik?
Date: Tue, 14 Feb 2012 20:51:29 +0100
Lines: 20
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
NNTP-Posting-Host: 87.206.222.155
Message-ID: <4f3abb3f$1@news.home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1329249087 87.206.222.155 (14 Feb 2012 20:51:27 +0100)
Organization: home.pl news server
X-Authenticated-User: valhalla.hot
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home
.net.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:626169 pl.misc.samochody:2434431
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
news:jhdcdk$jaj$2@mx1.internetia.pl...
> W przeciwieństwie do przekaźników, którym zazwyczaj styki się sklejają a
Na takie "dictum" na mojej centrali "GCI" przekaźniki na to narażone miały
styczki z palladem w składzie. Na pźniejszym Strowgerze takich "dobroci" nie
było i był problem z zestykami, które podlegając erozji w końcu się
sczepiały, trzeba było ręcznie rozdzielać.
> nie upalają i ... przewodzą?
Ostrożności nigdy za wiele.
--
Pod żadnym pozorem nie zezwalam na wysyłanie mi jakichkolwiek reklam,
ogłoszeń, mailingów, itd., ani nawet zapytań o możliwość ich wysyłki.
Nie przyjmuję ŻADNYCH tłumaczeń, że mój adres e-mail jest ogólnodostępny
i nie został ukryty. Wszelkie próby takich wysyłek potraktuję jako stalking.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.02.12 23:13 Plumpi
- 15.02.12 23:49 Plumpi
- 16.02.12 00:35 Adam Płaszczyca
- 16.02.12 16:51 Adam Wysocki
- 16.02.12 19:51 Mirek
- 17.02.12 00:08 Adam Płaszczyca
- 17.02.12 21:01 Plumpi
- 17.02.12 21:09 Plumpi
- 18.02.12 01:39 Adam Płaszczyca
- 18.02.12 11:42 Plumpi
- 18.02.12 20:52 Adam Płaszczyca
- 18.02.12 22:27 Plumpi
- 19.02.12 00:13 Padre
- 19.02.12 00:41 Adam Płaszczyca
- 19.02.12 20:24 Plumpi
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=