  • Data: 2012-02-17 21:01:34
    Temat: Re: Jak odpalić rozrusznik?
    Od: "Plumpi" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:c1.01.3TptTB$0uq@mike.oldfield.org.pl...

    > Robioni samodzielni

    > A co mnie teraz. ja mam stare auto :D

    Mój czas jest zbyt drogocenny, abym się zajmował takimi duperelami i samemu
    leżał pod kilkoma samochodami, które posiadam.
    Tak samo jak jest zbyt drogocenny, abym wdawał się w dalsze dyskusje z takim
    pajacem jak ty.
    Co zaś się tyczy smarowania to tak jak napisał kolega Mirek - obecnie
    montowane linki posiadają wkłady teflonowe. Takich linek się nie smaruje, bo
    smarowanie wręcz przyniosło odwrotny skutek, lecz wymienia na nowe w
    serwisie. Rozumiem, że bieda ludzi zmusza do dziadowania i ciągłego leżenia
    pod autem. Ale co ja mogę? Mogę ci tylko współczuć.
    Jak widzę u ciebie kiepsko zarówno z wiedzą jak i z wyobraźnią, dlatego na
    koniec dodam, że zamarzanie hamulców ręcznych to nie tylko zamarzające
    linki.