  • Data: 2013-01-22 23:47:28
    Temat: Re: Jak nie rysować schematów
    Od: "zapinio" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mnie do gustu przypadły badania termiczne na stronie 32.

    Kiedyś gdy zabierałem się za skorzystanie z ADC Microchipa (22 bity) wpadła
    mi w ręce nota aplikacyjna sygnowana przez tę firmę, w której pokazywano
    użycie układu do pomiaru za pomocą PT-100. Zeby nie przedłużać powiem tylko,
    że w przytoczonych wywodach po lewej stronie równań były sobie wolty, a po
    prawej omy. I autorowi to nie przeszkadzało. Co więcej. Konkluzja dość
    długiej noty była taka, że można osiągnąć dokładność 0.001st C.
    Na forum Microchipa coś tam o tym drwiąco napisałem stwierdzając ,że w
    Keithley'u bardzo się ucieszą, po czym jakiś człowiek zajmujący sie
    podobnymi pomiarami z San Diego się do mnie przyłączył, że to kompromitacja
    iż f-ma o takiej renomie jak Microchip publikuje takie pierudty jako
    oficjalną notę aplikacyjną.
    To tak gwoli konieczności krytycznego stosunku do tego rodzaju twórczości.