  • Data: 2013-01-23 12:55:04
    Temat: Re: Jak nie rysować schematów
    Od: John Smith <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-22 23:47, zapinio pisze:
    > Mnie do gustu przypadły badania termiczne na stronie 32.
    >
    > Kiedyś gdy zabierałem się za skorzystanie z ADC Microchipa (22 bity) wpadła
    > mi w ręce nota aplikacyjna sygnowana przez tę firmę, w której pokazywano
    > użycie układu do pomiaru za pomocą PT-100. Zeby nie przedłużać powiem tylko,
    > że w przytoczonych wywodach po lewej stronie równań były sobie wolty, a po
    > prawej omy. I autorowi to nie przeszkadzało. Co więcej. Konkluzja dość
    > długiej noty była taka, że można osiągnąć dokładność 0.001st C.
    > Na forum Microchipa coś tam o tym drwiąco napisałem stwierdzając ,że w
> [...]

    Na jednym z seminariów TI, prelegent zaprezentował swój praktyczny układ
    24 bit ADC, który mierzył z _dokładnością_ 10 razy lepszą niż
    nieliniowość przetwornika (która w przetwornikach sigma delta i tak
    jest znakomita). Na moje otwarte pytanie, dlaczego tak mu się udało,
    otwarcie stwierdził iż nie potrafi tego wyjaśnić. Dobre i tyle.
    Na "fachofcóf" trzeba wszędzie uważać.
    K.