  • Data: 2013-01-23 13:29:46
    Temat: Re: Jak nie rysować schematów
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zapinio" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    news:50ffce6f$0$1218$65785112@news.neostrada.pl...

    > O dziwo po jakimś czasie przyszło podziękowanie z AD z nową notą
    > aplikacyjną do oceny zawierającą...moje zrzuty z TEKa....:-).....
    >
    > Prace społeczne zawsze baaaaardzo lubiłem.
    Ile razy się odzywałem do TI czy AD to zawsze korzystna reakcja.
    Jak tylko AD zaprezentowało swoją technologię przenoszenia zasilania przez
    izolację (sprawność rzędu 30%) to im napisałem, aby połączyli to z czymś w
    rodzaju ST:Omni-FETa tworząc dobrze zabezpieczony przekaźnik (zasilanie
    przez opto jest niewystarczające dla układów zabezpieczających z Omni-FETa)
    to się zainteresowali tylko była kwestia ile mln szt potrzebuję ;-))))).
    P.G.