  • 11. Data: 2011-05-24 21:52:38
    Temat: Re: Jak lepiej umyć silnik?
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> wrote in message
    news:4ddb531b$0$2439$65785112@news.neostrada.pl...
    > Witam
    > Jak lepiej umyć silnik parą czy wodą ze środkiem do mycia silników?

    A PO CO GO MYĆ???? Żeby pięknie wyglądał???

  • 12. Data: 2011-05-24 23:07:18
    Temat: Re: Jak lepiej umy silnik?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-05-24 21:08, Olo pisze:

    > a to zwracam honor, ja bym go tak jak opisałem - w worek foliowy wsadził
    > i tyle.

    Foliowy worek, to jednym pociągnięciem strumienia zmieciesz. O ile
    mówimy o wysokociśnieniowej myjce.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 13. Data: 2011-05-25 00:48:16
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-05-24 23:07, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    > Foliowy worek, to jednym pociągnięciem strumienia zmieciesz. O ile
    > mówimy o wysokociśnieniowej myjce.

    a kto Ci każe po nim pryskać jak wariat? myjesz silnik czy worek
    foliowy? poza tym zaopatrujesz się w mocniejsze worki i tyle... przecież
    nie trzeba być nazbyt sprytnym, żeby to pojąć.

  • 14. Data: 2011-05-25 09:46:34
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > A PO CO GO MYĆ???? Żeby pięknie wyglądał???

    np. zeby wiedziec gdzie sa wycieki. a poza tym wyglad tez. podlub sobie w
    silniku gdzie do polowy jest wymazany gruba warstwa oleju z piachem i syfem.

  • 15. Data: 2011-05-25 09:47:06
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Nie wszędzie.
    > W takim Punto jest przykręcony do bloku silnika.

    w ktorym modelu?

  • 16. Data: 2011-05-25 09:53:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:iric5o$r9a$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > w ktorym modelu?

    Na pewno w PII 1.2 8V, bo z takiego go musiałem zdejmować w celu naprawy,
    ale zapewne w wielu innych również.
    W HGT również byl w komorze silnikowej.

  • 17. Data: 2011-05-25 10:41:20
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-24 17:45, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > A naprawia od razu zalane komputery wtrysku?
    > Bo jedna naprawa może kosztować więcej niż ta myjka.

    Robię to sam ale jego urządzeniem. Nigdy nie miałem problemu z
    późniejszym zalaniem czegokolwiek. Po umyciu biorę "kontakt" i czyszczę
    wszystkie kostki i złącza masowe. Raz w roku mogę poświęcić tą godzinę
    na taki zabieg, żeby później mieć spokój.
    Aha i nie mam kompa w komorze...

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 18. Data: 2011-05-25 12:04:43
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 24/05/2011 20:52, Inead wrote:

    > "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> wrote in message
    >
    > A PO CO GO MYĆ???? Żeby pięknie wyglądał???

    A CO W TYM ZŁEGO???

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 19. Data: 2011-05-25 14:48:33
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Na pewno w PII 1.2 8V, bo z takiego go musiałem zdejmować w celu naprawy,
    > ale zapewne w wielu innych również.
    > W HGT również byl w komorze silnikowej.

    hmmm dalbym sobie glowe uciac ze w p2 bylo w benzyniaku na nadkolu
    zamontowane w komorze silnika
    ale ze na silniku?
    az sobie podjade do tescia obejrzec...

  • 20. Data: 2011-05-25 14:51:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:iritr0$v06$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > hmmm dalbym sobie glowe uciac ze w p2 bylo w benzyniaku na nadkolu
    > zamontowane w komorze silnika

    W HGT coś w ten deseń.
    Ale w 1.2 dokładniej to jest przykręcony do przepustnicy, naście cm od
    głowicy.