  • 1. Data: 2011-05-24 08:41:34
    Temat: Jak lepiej umyć silnik?
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    Witam
    Jak lepiej umyć silnik parą czy wodą ze środkiem do mycia silników?

    --=olo=--

  • 2. Data: 2011-05-24 16:04:01
    Temat: Re: Jak lepiej umyć silnik?
    Od: "ATA" <d...@g...pl>

    > Witam
    > Jak lepiej umyć silnik parą czy wodą ze środkiem do mycia silników?

    jakis czas temu kupilem srodek do mycia silnikow
    prysnalem, splukalem i był jak nowy, smary zeszy same

    sama para nie zeszloby pewnie

  • 3. Data: 2011-05-24 17:30:45
    Temat: Re: Jak lepiej umy? silnik?
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-24 16:04, ATA pisze:

    > jakis czas temu kupilem srodek do mycia silnikow
    > prysnalem, splukalem i by? jak nowy, smary zeszy same
    >
    > sama para nie zeszloby pewnie

    Ja myję u mojego znajomego który ma myjkę wysokociśnieniową z funkcją
    grzania wody.
    Wszystko myje idealnie a temp wody w okolicach 90C.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 4. Data: 2011-05-24 17:45:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ja myję u mojego znajomego który ma myjkę wysokociśnieniową z funkcją
    > grzania wody.
    > Wszystko myje idealnie a temp wody w okolicach 90C.

    A naprawia od razu zalane komputery wtrysku?
    Bo jedna naprawa może kosztować więcej niż ta myjka.

  • 5. Data: 2011-05-24 17:50:32
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 24/05/2011 16:45, Cavallino wrote:
    > Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > A naprawia od razu zalane komputery wtrysku?
    > Bo jedna naprawa może kosztować więcej niż ta myjka.

    O czym ten osioł znów bredzi? Chyba, że to w Kia "komputery wtrysku" da
    się zalać przy myciu silnika.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 6. Data: 2011-05-24 18:47:32
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-05-24 17:45, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > A naprawia od razu zalane komputery wtrysku?
    > Bo jedna naprawa może kosztować więcej niż ta myjka.

    co roku myję silnik w swojej Vce A6 i zastanawiam się jak można zalać
    komputer wtrysku, który znajduje się w kabinie obok nóg pasażera :)
    co innego, że trzeba wziąć kilka woreczków foliowych i pozasłaniać cewkę
    i kable WN. No i nie myć gorącego silnika, bo jak pierd....

  • 7. Data: 2011-05-24 18:53:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Olo" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > co roku myję silnik w swojej Vce A6 i zastanawiam się jak można zalać
    > komputer wtrysku, który znajduje się w kabinie obok nóg pasażera :)

    Nie wszędzie.
    W takim Punto jest przykręcony do bloku silnika.

  • 8. Data: 2011-05-24 21:04:06
    Od: "Grzegorz Fikier" <g...@w...pl>

    > Użytkownik "Olo" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie wszędzie.
    > W takim Punto jest przykręcony do bloku silnika.

    A powinno sie myć na odpalonym czy zgaszonym silniku? ja myje na odpalonym
    ale jak zaczyna sie dusic to to przestaje myc, i jade sie przejechać ok 2 km
    zeby sie nagrzał.

  • 9. Data: 2011-05-24 21:07:25
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-05-24 21:04, Grzegorz Fikier wrote:

    > A powinno sie myć na odpalonym czy zgaszonym silniku? ja myje na odpalonym
    > ale jak zaczyna sie dusic to to przestaje myc, i jade sie przejechać ok 2 km
    > zeby sie nagrzał.

    powinno się myć na zimnym silniku zgaszonym, chcesz żeby Ci blok pękł?
    No i cud, że jeszcze Cię nie poraziło od instalacji, albo się coś nie
    zjarało.

  • 10. Data: 2011-05-24 21:08:01
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-05-24 18:53, Cavallino wrote:

    > Nie wszędzie.
    > W takim Punto jest przykręcony do bloku silnika.

    a to zwracam honor, ja bym go tak jak opisałem - w worek foliowy wsadził
    i tyle.