-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
Date: Thu, 6 Feb 2014 07:37:33 +0000 (UTC)
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 35
Message-ID: <lcve3t$28c$1@dont-email.me>
References: <lcnl2a$ocp$1@dont-email.me> <lcnodn$9kn$1@node1.news.atman.pl>
<lcoo0v$uqa$6@dont-email.me>
<6...@p...pl.invalid>
<lcoos1$uqa$8@dont-email.me>
<1...@p...pl.invalid>
<lcoquf$uqa$10@dont-email.me>
<1...@p...pl.invalid>
<lcp21t$409$1@dont-email.me>
<1...@p...pl.invalid>
<lcp2dl$409$4@dont-email.me> <9...@p...pl.invalid>
< lcp5qb$dvj$5@dont-email.me>
<1...@p...pl.invalid>
<lcp79h$sjk$1@dont-email.me>
<4...@p...pl.invalid>
<lcpae8$sjk$6@dont-email.me> <52f08e93$2$2214$65785112@news.neostrada.pl>
< lcq534$5ea$1@dont-email.me>
<52f2b4ee$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Thu, 6 Feb 2014 07:37:33 +0000 (UTC)
Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
posting-host="18a89ba1a4fe57877431e56119fabf4a"; logging-data="2316";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX18E1+guoBirPK90anZHf21U"
User-Agent: Pan/0.139 (Sexual Chocolate; GIT bf56508 git://git.gnome.org/pan2)
Cancel-Lock: sha1:0nUa8KEOjrcnjc7ccl0GBlG1Un8=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2522763
[ ukryj nagłówki ]On Wed, 05 Feb 2014 23:02:18 +0100, J.F wrote:
> Użytkownik "Tomasz Stiller" napisał w wiadomości On Tue, 04 Feb 2014
> 03:05:23 +0100, J.F wrote:
>>> Od 20 czy wiecej lat regulatory sa elektroniczne i nie przeladowuja.
>>> Drogi u nas coraz lepsze, a akumulatory jakby coraz gorsze.
>>Rozumiem, że tak prozaicznych przyczyn jak uszkodzenie regulatora
>>napięcia nie bierzesz pod uwagę?
>
> Nie biore, rzadko sie zdarza, a przeciez akumulator czesto pada, a po
> wymianie regulator okazuje sie dobry.
Może tobie rzadko się zdarza, ja w swoich samochodach (w tym przypadku
dwóch różnych) wymieniłem regulator trzy razy w zeszłym roku. Problemy z
regulatorem napięcia to z mojej perspektywy najczęstsza przyczyna padu
akumulatorów.
>>Podobnie poczynań Pana Ziutka, którego szybki prostownik dający 18V
>>został zbudowany przez kolegę? Akumulatory padają głównie przed drobne
>>zaniedbania lub niewiedzę ich użytkowników.
>
> Jakie ? Jak akumulator i alternator sa sprawne, to uzytkownik nie ma co
> zaniedbywac :-P
Nie ma - bez żartów? Wystarczy, że światła zostawi włączone na noc i
pozamiatane, a potem już prostowniczek zrobi swoje.
>>Pomimo, że nazywają się bezobsługowymi czasami trzeba w ich okolicach
>>coś tam zrobić.
>
> Co ?
Choćby kontrolować stan naładowania właśnie.
Tomek
Następne wpisy z tego wątku
- 06.02.14 08:40 Tomasz Stiller
- 06.02.14 08:43 Tomasz Stiller
- 06.02.14 08:44 Tomasz Stiller
- 06.02.14 08:50 Tomasz Stiller
- 06.02.14 08:51 Tomasz Stiller
- 06.02.14 08:56 Tomasz Stiller
- 06.02.14 08:59 Tomasz Stiller
- 06.02.14 09:08 Wiwo
- 06.02.14 09:31 Tomasz Stiller
- 06.02.14 09:51 Wiwo
- 06.02.14 09:52 RoMan Mandziejewicz
- 06.02.14 09:57 AZ
- 06.02.14 09:58 AZ
- 06.02.14 10:07 AZ
- 06.02.14 10:13 Wiwo
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=