  • Data: 2014-02-04 21:58:57
    Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-02-04, Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> wrote:

    > Musi? Nie żartuj.

    No musi.

    > Po pierwsze diagności nie pytają o posiadanie polisy OC - a przynajmniej
    > na tych stacjach gdzie ja jeżdżę, jeszcze nigdy mnie nie zapytano.

    A z jakiego powodu na badaniu technicznym pojazdu mialbys byc pytany o OC?
    Dobrze sie czujesz? Diagnosta nie ma dostepu do wpisu w CEPiK, tylko wysyla
    informacje o badaniu technicznym ktora jest zapisywana w ewidencji.

    > Po drugie informacje, które są wklepywane przez diagnostów do bardzo
    > niedawna były przechowywane tylko lokalnie.

    Od dawna juz ida do CEPiK, sensem istnienia CEPiKu nie jest wpisywanie
    przegladow.

    > Ostatnio mój diagnosta zapytany o to, dlaczego tym razem nie dostałem
    > pocztą informacji o zbliżającym się przeglądzie rozbroił mnie odpowiedzią
    > - że padł im dysk i dane poleciały, teraz wpisują na nowo, a to było
    > raptem nieco ponad rok temu.

    No i jaki to ma zwiazek z CEPiK? Ot maja historie przegladow i to wszystko,
    z wlasnego interesu wysylaja przypomnienia.

    --
    Artur
    ZZR 1200