  • 71. Data: 2009-08-19 13:27:05
    Temat: Re: Jak kupowałem aparat...
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    > Jeszcze prosciej jest zwyczajnie olac takich "posto-kletow"

    Szczere wyrazy wspolczucia dla sprzedawcy, ktory mial pecha i natrafil na
    Czarka.
    Dla takich ludzi jak rzeczony Czarek powinna byc specjalna cena w sklepach.
    Cos klasy x2.
    Bez tego zwyczajnie nie oplaca sie im nic sprzedawac.

    Kiedys mialem sklep z komputerami i takim gosciom jak Czarek po prostu
    oddawalo sie kase, zabieralo komputer z zawsze cos bylo nie tak i zacieralo
    rece z uciechy, ze ma to sie juz za soba.

    Polon

  • 72. Data: 2009-08-19 13:35:13
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Quent" napisał

    > Jeszcze prosciej jest zwyczajnie olac takich "posto-kletow"

    Racja, ale czasem trudno się opanować...

    adam

  • 73. Data: 2009-08-19 13:52:27
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    > No patrz, a ja polazłem jak idiota do MM, wziąłem taki zestaw częściowo na
    > kredyt i tyle. Wyszło najtaniej na rynku (styczeń 2009). Ostrzy w punkt
    > zanim zdążę pomyśleć czy mu się uda, ostrzy prawie w ciemnościach,

    [...]

    Gdzie można zobaczyć choć część z tych zdjęć?

    *** Ja widzialem fotki Czarka.
    Trudno powiedziec co sie na nich znajdowalo.
    Cos jakby kawalek skaly?
    Zdjecie byly czarno- biale, jakosc podobna do tej uzyskiwanej z pierwszych
    komorek z aparatem cyfrowym.

    Na innym byl chyba worek foliowy, zdjecie bylo nieostre wiec trudno
    powiedziec.
    Jakosc podobna do poprzedniego.

    Moja rada wiec: nie pokazuj swoich zdjec Czarkowi bo na pewno mu sie nie
    spodobaja!

    Polon

  • 74. Data: 2009-08-19 14:09:58
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Marcin [3M]" <m...@g...pl> napisał:

    > Głowa do góry, może góry tam jeszcze są ;)

    Góry tam nadal są, ale mnie już zapewne nie będzie.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 75. Data: 2009-08-19 14:19:10
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Marek Wyszomirski napisal:
    > Góry tam nadal są, ale mnie już zapewne nie będzie.

    Znalezc to sie tam mozesz nawet latwo i tanio,
    gorzej z przezywalnoscia, nie mowiac o powrocie ;)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 76. Data: 2009-08-19 19:57:32
    Od: "Hektor" <h...@w...pl>

    Użytkownik "Polon" <P...@o...pl> napisał

> [...]
    > oddawalo sie kase, zabieralo komputer z zawsze cos bylo nie tak i
    > zacieralo rece z uciechy, ze ma to sie juz za soba.

    Abstrahując od osoby Czarka, czy chciałbyś kupić używany korpus w cenie
    nowego? Dodajmy, dość drogi korpus.

    Zbigniew Kordan

  • 77. Data: 2009-08-19 20:08:18
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 19 Aug 2009 14:27:05 +0100, Polon napisał(a):

> [...]
    > Cos klasy x2.
    > Bez tego zwyczajnie nie oplaca sie im nic sprzedawac.

    Znaczy reszta kupi chłam?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ gg: 3524356

  • 78. Data: 2009-08-19 20:10:36
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 19 Aug 2009 10:14:25 +0200, Jan Rudziński napisał(a):

    > Przeciwnie, na monitorze, jak odpowiednio powiększysz, to nie ma
    > mocnych. Wszystko jest nieostre.

    Ale na naszą klase dajesz zdjęcia 800x600, a na nich to nei widać
    nieostrości i jest cacy.

  • 79. Data: 2009-08-19 20:19:02
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-08-19 09:33:43 +0200, Krzysztof Chajęcki
    <k...@g...com> said:

    > BTW: Czy za rok aby skoczyć na Słowację po flaszkę Becherovki moim audi (ma
    > w tej chwili 24 wiosny) też będę musiał kolędować po urzędach???? :-O O mój
    > 36 letni jacht to już boję się pytać.... :-D

    Myślę, że jak tym jachtem dopłyniesz na Słowację, to dostaniesz raczej
    jakąś nagrodę... ;-)

    de Fresz

  • 80. Data: 2009-08-19 20:20:57
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-08-19 22:08:18 +0200, Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl> said:

    > Znaczy reszta kupi chłam?

    Nie, reszta nie będzie do swojej niewiedzy dorabiać wymyśl(o)nych
    teorii, jaka to technologia jest bee.

    de Fresz