    From: Janko Muzykant <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jak kupowałem aparat...
    Date: Sat, 22 Aug 2009 16:50:03 +0200
    Sender: j...@a...neoplus.adsl.tpnet.pl
    <h6gjc0$9gu$1@inews.gazeta.pl> <h6hn1p$mrj$1@inews.gazeta.pl>
    <h6hr1b$d0n$1@inews.gazeta.pl> <h6j0lc$dn3$1@achot.icm.edu.pl>
    <h6jnpk$c4p$1@inews.gazeta.pl> <4a8d7b67$1@news.home.net.pl>
    <h6k0so$m5f$1@inews.gazeta.pl> <h6k8tu$veh$1@news.onet.pl>
    <b...@j...googlegroups.com>
    <Pine.WNT.4.64.0908211928150.3248@quad> <h6n1ci$idm$1@inews.gazeta.pl>
    <h6n3lq$8i4$1@news.wp.pl>
    <e...@o...googlegroups.com>
    <h6n67i$9nq$2@news.wp.pl>
    <b...@r...googlegroups.com>
    <h6o81e$pbf$1@news.wp.pl>
    <9...@2...googlegroups.com>
    <h6oc0l$mm9$1@inews.gazeta.pl> <h6oe65$3i3$1@inews.gazeta.pl>
    <h6oeu5$slt$2@news.wp.pl>
    <b...@1...googlegroups.com>

    Czarek pisze:

    > Adaś, będę polemizował. Twierdzę, że większość jednak nie widziała. A
    > nawet, jeśli przypadkiem widziała, to nie zwróciła na to uwagi, bo nie
    > wiedziała, co jest istotne. Ja mam tak z muzyką. Możesz mi puścić
    > rewelacyjny kawałek w mistrzowskim wykonaniu, a ja i tak to
    > sprofanuję ;-)

    Hmm... masz mnie i tu, w muzyce równie nieważna dla mnie jest forma jak
    w fotografii. Słucham mp3 już z komórki, bo mi się osobnego odtwarzacza
    nie chce nosić albo na popularnych (choć sprawnych) tannoyach m2 za
    kilka stówek, bo interesuje mnie muzyka, a nie dźwięki. Jeśli tylko
    sprzęt nie podbarwia muzyki w stopniu wyraźnie słyszalnym, może być.
    I tak samo jest ze wszystkim, co mnie ciągnie. Idea, nie forma.

    > A jakbyśmy tak kiedyś zrobili porównanie? :-) Ty lub ktoś syfrowo, ja
    > swoim sprzętem, ten sam motyw. Nie dla sprawdzenia, kto ma większego,
    > ale dla ucięcia dywagacji :-)

    Ale dokładnie co będzie wiadomo. W komputerze bez szans na rozpoznanie,
    na papierze rozpoznawalne, do powiedzmy A4 z przewagą dla cyfry ze
    względu na obróbkę, powyżej ze zwiększającą się przewagą klasyki (przy
    lf, ze ff żadnej przewagi).

    Taki ''konkurs'' nie ma trochę sensu, bo będzie polegał na podrabianiu
    analoga przez cyfrę. Można tylko po co... Co innego indywidualny sposób
    ujęcia tematu - to sens miałoby, tylko właśnie, indywidualny więc różny.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl