    From: "awygo" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jak kupowałem aparat...
    Date: Sat, 22 Aug 2009 09:30:42 +0200

    Użytkownik "Życzliwy" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gobu85dns0534nm4q87ko8jlionrjahteb@4ax.com...

    > Szczerze zaintrygowany tym, co napisałeś powyżej, odszukałem
    > instrukcję mojej komórki, drżącymi z podniecenia rękoma odszukałem
    > właściwą stronę i - robi zdjęcia!

    Oszukali Cię. Protezy, nie zdjęcia.

    >Potem pobiegłem po miarkę i
    > istotnie, tak jak napisałeś, wydłużył się o centymetr, bo komórka ma
    > dwa megapiksele! Wietrząc spisek (i w skrytości ducha marząc aby
    > przejść z tej grupy, co się chwalą techniką, do tej co chwalą się czym
    > innym) jeszcze bardziej drżącymi rękoma wziąłem instrukcję od mojego
    > Pentaxa (+3 cm) i bingo! Też robi zdjęcia!

    I znowu, biedaku...

    >Ale coś mi nie pasowało.
    > Czy to możliwe, że osoba, która jak sama twierdzi, robi zdjęcia od 30
    > lat, jest takim baranem, że używa sprzętu którego albo nie umie
    > obsłużyć, albo nienadającego się do jego wymagań.

    Skąd ten wniosek? Gdzie znalazłeś wyraz mojego niezadowolenia ze sprzętu,
    którego użwam? Jeżeli zdarzy się taki, który nie spełnia moich wymagań, to
    go wymieniam, sprzedaję.

    >Czy to możliwe, że
    > jest takim mentalnym próchnem, które samo nie znajdując zadowolenia w
    > rzeczach nowych będzie innym obrzydzało to, co sem źle wybrał.

    Jestem bardzo zadowolony również z moich cyfrówek. Nie robię nimi zdjęć, ale
    jak już pisałem: nie zawsze potrzebne są zdjęcia. Często wystarczają
    protezy. 90% ludzi nie widzi różnicy.

    >Nie!
    > Odrzuciłem te bezpodstawne oskarżenia od razu. Bo czyż można o to
    > oskarżyć kogoś, kto od ponad 30 lat obcuje z ideałem - chłonąc czystą
    > formę, nabierając umiejętności nieobrażania przeciwników w piśmie
    > staje się nieskazitelny niczym kryształki srebra w błonie filmowej
    > którą sam naświetlił, sam wywołał, sam zaramkował

    Wazeliniarz ;-) Ale miło mi...

    >sam ogląda, sam
    > ocenia, sam pochwala?

    No nie, mam klientów, którzy widzą normalnie. Mają duże wymagania i potrafią
    docenić moje umiejętności. Dla pozostałych jest cyfrówka.

    >Nigdy! To ... to iluminaci (a może
    > różokrzyżowcy, aaaa może cykliści ...) postanowili zniszczyć taki
    > ideał podmieniając Ci aparat. Ale jest na to rada, powiadam Ci, jest
    > na to rada. Tutaj jest taki Czarek, którego, powiadam Ci, też
    > próbowali omamić, ale się nie dał, powiadam Ci, się nie dał.

    Czarek się nie dał, ale z Tobą nie mieli problemu.