  • Data: 2009-08-22 00:04:16
    Temat: Re: Jak kupowałem aparat...
    Od: Życzliwy <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 21 Aug 2009 22:51:25 +0200, "awygo" <a...@g...pl> wrote:

    >Czytałe? instrukję obsługi Twojej cyfrówki? Na której stronie jest napisane,
    >że można ni? robić zdjęcia? Canon nazywa to "obrazami". Nawet producenci
    >cyfrówek nie o?mielaj? się tych gniotów nazywać zdjęciami.
    >Zdjęcia robię aparatem fotograficznym. Protezy cyfrówk?.

    Szczerze zaintrygowany tym, co napisałeś powyżej, odszukałem
    instrukcję mojej komórki, drżącymi z podniecenia rękoma odszukałem
    właściwą stronę i - robi zdjęcia! Potem pobiegłem po miarkę i
    istotnie, tak jak napisałeś, wydłużył się o centymetr, bo komórka ma
    dwa megapiksele! Wietrząc spisek (i w skrytości ducha marząc aby
    przejść z tej grupy, co się chwalą techniką, do tej co chwalą się czym
    innym) jeszcze bardziej drżącymi rękoma wziąłem instrukcję od mojego
    Pentaxa (+3 cm) i bingo! Też robi zdjęcia! Ale coś mi nie pasowało.
    Czy to możliwe, że osoba, która jak sama twierdzi, robi zdjęcia od 30
    lat, jest takim baranem, że używa sprzętu którego albo nie umie
    obsłużyć, albo nienadającego się do jego wymagań. Czy to możliwe, że
    jest takim mentalnym próchnem, które samo nie znajdując zadowolenia w
    rzeczach nowych będzie innym obrzydzało to, co sem źle wybrał. Nie!
    Odrzuciłem te bezpodstawne oskarżenia od razu. Bo czyż można o to
    oskarżyć kogoś, kto od ponad 30 lat obcuje z ideałem - chłonąc czystą
    formę, nabierając umiejętności nieobrażania przeciwników w piśmie
    staje się nieskazitelny niczym kryształki srebra w błonie filmowej
    którą sam naświetlił, sam wywołał, sam zaramkował, sam ogląda, sam
    ocenia, sam pochwala? Nigdy! To ... to iluminaci (a może
    różokrzyżowcy, aaaa może cykliści ...) postanowili zniszczyć taki
    ideał podmieniając Ci aparat. Ale jest na to rada, powiadam Ci, jest
    na to rada. Tutaj jest taki Czarek, którego, powiadam Ci, też
    próbowali omamić, ale się nie dał, powiadam Ci, się nie dał. Takie
    spiski w lot odkrywa, w lot mówię Ci!. Takim dwóm rycerzom
    Niepokalanej Błony żaden cyfrowy belzebub nie darady. Czuwaj!
    --
    Życzliwy