  • 331. Data: 2010-11-15 20:26:49
    Temat: Re: Jak długo tarcze hamulcowe?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kml" <f...@g...lp> wrote in message
    news:ibrf1l$eoo$1@inews.gazeta.pl...

    > Ludzie na poziomie zastanawiają się 2 razy zanim coś napiszą
    > w temacie o ktorym nie mają pojecia.

    Znowu używasz swojej wybujałej wyobraźni zamiast
    spojrzeć na rzeczywistość... Przecież Twoje zarzuty na temat
    mnie propagującego zabobony okazały się nieprawdziwe.
    Wyciągasz niczym nieupoważnione wnioski na temat mojej
    wiedzy o samochodach.

    > i wlasnie dlatego jestes moim niedoścignionym wzorem miszcza pms'u.

    Super.

  • 332. Data: 2010-11-16 09:23:10
    Od: "kml" <A...@g...lp>

> [...]
    > mnie propagującego zabobony okazały się nieprawdziwe.
    > Wyciągasz niczym nieupoważnione wnioski na temat mojej

    JEDYNIE w twoim własnym mniemaniu okazały się nieprawdziwe. Wnioski wyciągam
    na podstawie twoich wypowiedzi, które obfitują w życiowe mądrości
    samochodowe by Pszemol.

    > Super.

    Ja ciebie też.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 333. Data: 2010-11-16 14:29:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kml" <A...@g...lp> wrote in message

    > JEDYNIE w twoim własnym mniemaniu okazały się nieprawdziwe.
    > Wnioski wyciągam na podstawie twoich wypowiedzi, które obfitują
    > w życiowe mądrości samochodowe by Pszemol.

    Wnioski wyciągasz na podstawie swoich wyobrażeń o moich
    wypowiedziach. Dowodem na bujną fantazję jest sprawa
    z interpretacją "niszczyć", zupełnie bezpodstawną...
    Faktem jest że nie propaguję żadnych zabobonów - wymyśliłeś
    sobie tą tezę na podstawie swoich fałszywych interpretacji.