  • 321. Data: 2010-11-14 03:06:49
    Temat: Re: Jak długo tarcze hamulcowe?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kml" <f...@g...lp> wrote in message
    news:ibmbgl$e0h$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie, pan mądraliński.

    No to jak? Już znalazłeś? Czy nie zależy Ci na rozwiązaniu?

  • 322. Data: 2010-11-14 16:23:13
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    > "kml" <f...@g...lp> wrote in message

    > No to jak? Już znalazłeś? Czy nie zależy Ci na rozwiązaniu?

    Rozwiązaniu czego? Chcesz pokazać, ze ja się mylę to podaj mi cytat z
    wiadomości a nie oczekuje, że bedę się przekopywał przez wszystkie posty.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 323. Data: 2010-11-14 17:52:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kml" <f...@g...lp> wrote in message

    > Rozwiązaniu czego? Chcesz pokazać, ze ja się mylę to podaj mi cytat z
    > wiadomości a nie oczekuje, że bedę się przekopywał przez wszystkie posty.

    Napisałem Ci, że już wyjaśniłem glazurę na tarczach - nie wierzysz
    i nie chcesz szukać? Twoja sprawa... Ja Ci na tacy obiadu nie podam.

  • 324. Data: 2010-11-14 18:12:50
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    > Napisałem Ci, że już wyjaśniłem glazurę na tarczach - nie wierzysz
    > i nie chcesz szukać? Twoja sprawa... Ja Ci na tacy obiadu nie podam.

    Nie wyjaśniłeś tylko przystałeś na to co podpowiedział jeden z grupowiczów.
    Wyjaśnienie to rzekome zdjęcia, których nadal nie wrzuciłeś.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 325. Data: 2010-11-14 19:08:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kml" <f...@g...lp> wrote in message

    > Nie wyjaśniłeś tylko przystałeś na to co podpowiedział jeden z
    > grupowiczów.

    Cieszę się, że zadałeś sobie odrobinę trudu i znalazłeś post o którym
    pisałem. Jak sam widzisz - nie kłamałem Cię, rozmawialiśmy już
    w tym wątku o glazurze.

    > Wyjaśnienie to rzekome zdjęcia, których nadal nie wrzuciłeś.

    Są różne metody wyjaśniania... zdjęcia nie są jedynym sposobem.

    Zresztą niejasność powodowało sformuowanie "zeszklona" tarcza
    i wtedy oferowałem zdjęcia. Określenie "tarcza pokryta glazurą"
    nie budziła żadnych zastrzeżeń i zdjęcia takiej tarczy są chyba zbędne?
    Czy czegoś nie rozumiesz w określeniu "tarcza pokryta zeszklonym
    materiałem z klocków (glazurą)"? Napisz czego nie rozumiesz
    a chętnie Ci wytłumaczę o co mi chodziło :-) Nie widziałeś nigdy
    takiej tarczy? Jak bardzo chcesz taką zobaczyć to ładnie poproś
    - wtedy może zrobię i pokażę Ci te zdjęcia...

  • 326. Data: 2010-11-14 21:19:34
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    > Cieszę się, że zadałeś sobie odrobinę trudu i znalazłeś post o którym
    > pisałem. Jak sam widzisz - nie kłamałem Cię, rozmawialiśmy już
    > w tym wątku o glazurze.

    Nie, podstawową kwestia było skrobanie klocków przez nacięcią na tarczach.
    Glazura na tarczach to ciekawostka co najwyzej i nie musiałem do tego wracać
    bo dokładnie pamiętałem tę odnogę dyskusji.

> [...]
    > takiej tarczy? Jak bardzo chcesz taką zobaczyć to ładnie poproś
    > - wtedy może zrobię i pokażę Ci te zdjęcia...

    To nie były twoje wyjaśnienia tylko ktoś mądry wyprowadził cie z błędu.
    Szczerze to mało mnie obchodzi czy zrobisz czy nie. Gdybyś miał je zrobić to
    byś je dawno zrobił i wrzucił a nie wydziwiał.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 327. Data: 2010-11-14 21:54:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kml" <f...@g...lp> wrote in message

    > Nie, podstawową kwestia było skrobanie klocków przez nacięcią na tarczach.

    Nie powiedziałem że ten wątek był tylko o glazurze tylko że w tym
    wątku było też o glazurze... Nie przeżywaj tak każdego słowa :-)

    > Glazura na tarczach to ciekawostka co najwyzej i nie musiałem
    > do tego wracać bo dokładnie pamiętałem tę odnogę dyskusji.

    Nie pamiętałeś bo inaczej zdziwiony i oburzony nie prosiłbyś o cytat.

    > To nie były twoje wyjaśnienia tylko ktoś mądry wyprowadził cie z błędu.
    > Szczerze to mało mnie obchodzi czy zrobisz czy nie. Gdybyś miał je
    > zrobić to byś je dawno zrobił i wrzucił a nie wydziwiał.

    Gdybyś był inteligentny to zauważyłbyś, że oferta zrobienia zdjęć padła
    ZANIM ustaliliśmy że chodzi o glazurę na tarczach... no ale nie jesteś.

  • 328. Data: 2010-11-14 22:07:35
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    > Nie powiedziałem że ten wątek był tylko o glazurze tylko że w tym
    > wątku było też o glazurze... Nie przeżywaj tak każdego słowa :-)

    Mam taki nawyk dokładnego czytania.

    > Gdybyś był inteligentny to zauważyłbyś, że oferta zrobienia zdjęć padła
    > ZANIM ustaliliśmy że chodzi o glazurę na tarczach... no ale nie jesteś.

    Chciałbym być taki jak ty, mądry, elokwentny obyty z techniką motoryzacyjną.
    Chociaż w 30%.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 329. Data: 2010-11-15 14:11:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kml" <f...@g...lp> wrote in message

    > Mam taki nawyk dokładnego czytania.

    Jak widzisz, ten nawyk prowadzi Cię na manowce...
    Ludzie nie są idealni, czasem zrobią mały błąd w wypowiedzi,
    trzeba czasem użyć inteligencji i powiązać tekst z kontekstem
    aby domyślić się prawdziwego sensu wypowiedzi.

    > Chciałbym być taki jak ty, mądry, elokwentny obyty z techniką
    > motoryzacyjną. Chociaż w 30%.

    Jasne :-) Rozumiem Cię :-)))))
    Też bym chciał abyś był nieco mądrzejszy - łatwiej byłoby rozmawiać.

  • 330. Data: 2010-11-15 15:11:10
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    > Jak widzisz, ten nawyk prowadzi Cię na manowce...
    > Ludzie nie są idealni, czasem zrobią mały błąd w wypowiedzi,
    > trzeba czasem użyć inteligencji i powiązać tekst z kontekstem
    > aby domyślić się prawdziwego sensu wypowiedzi.

    Ludzie na poziomie zastanawiają się 2 razy zanim coś napiszą w temacie o
    ktorym nie mają pojecia.

    > Jasne :-) Rozumiem Cię :-)))))
    > Też bym chciał abyś był nieco mądrzejszy - łatwiej byłoby rozmawiać.

    i wlasnie dlatego jestes moim niedoścignionym wzorem miszcza pms'u.