    Date: Wed, 26 Jan 2011 19:17:15 +0100
    From: Yans van Horn <y...@n...spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak dbac o automatyczna skrzynie biegow

    On 2011-01-26 10:19, Kuba (aka cita) wrote:

    > Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości

    > o gustach sie nie dyskutuje :P

    Karolek uważa, że tak :-) Ba, nawet uważa, że to sypanie krytyką :-)

    > ps. mam nadzieje, ze nie byly to jakies 1,6 benzyniaki, czy inne słabe
    > jednostki, ktore z automatami jeżdzą ... dość srednio.

    Jedno to było Subaru Legacy 2.0 lub 2.5, nie pamiętam już teraz. No i
    Mercedes E320.

    Czasem (może nie rzadko) lubię pojeździć dynamicznie i nieco obawiam się
    faktu, że automat zmienia biegi nie w tym momencie w którym bym
    chciał... czasem chcę pociągnąć wysoko silnik przez dłuższą chwilę, bo
    wiem, że zmiana biegu jest nieopłacalna... albo specjalnie pojechać na
    niskich, ponieważ jest bardzo ślisko. No i zmiana biegów jest jednym z
    elementów frajdy z jazdy... Może właśnie o to chodzi... samochód ma
    dostarczać radośći z jazdy. Mi akurat ASB nieco jej odbiera...

    No i jest drugi aspekt... czyli jednak większa awaryjność niż manualnej.
    Koszta eksploatacji również wyższe.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik