  • 41. Data: 2013-07-24 00:00:44
    Temat: Re: Jak_czesto_miga migacz - Absurdalne_pytania_na_prawo_jazdy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@s...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Wbrew pozorom jest bardzo ważne, aby móc odpowiedzie na pytanie:
    > "Co oznacza migająca kontrolka kierunkowskazów z częstotliwością większą
    > niż 2 razy na sekundę?"
    > Odpowiedź powinien znać każdy kierowca, gdyż za brak tej wiedzy można
    > dostać 2pkt + 200zł mandatu

    Bez jaj. Znaczy musi wiedziec, bo niewiedza moze skonczyc sie mandatem?
    A moze przyjac ze ludzie maja odrobine zdrowego rozsadku?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

  • 42. Data: 2013-07-24 00:14:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 23 Jul 2013 16:38:29 -0500, A.L. napisał(a):

    > Sprawdzilem w instruckcji obslugi Hondy Pilot i Hondy Accord. Nie ma
    > ani slowa o tym ze kierunkowskaz moze blyskac szybciej z jakichs
    > powodow.

    A w Europie, a przynajmniej w Polsce, taki wymog -
    w przypadku niesprawnosci ktoregokolwiek z kierunkowskazow, wskaznik
    ma nie swiecic, lub swiecic ciagle, lub migac z wyraznie zmieniona
    czestotliwoscia.

    Tyle wskaznik, dobre kierunkowskazy moga migac z te sama
    czestotliwoscia co normalnie.

    J.

  • 43. Data: 2013-07-24 00:16:15
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-07-24 00:00, Użytkownik Budzik napisał:

    > Ale skoro sie z tym zgadzamy, to trudno definitywnie stwierdzac, ze
    > dowiedzenie sie od diagnosty bedzie drogie, skoro przewaznie bedzie
    > bezkosztowe.

    W definitywnym stwierdzeniu poza diagnostą był też wymieniony
    policjant. Zabranie dowodu też potraktujesz jako bezkosztowe
    czy udowodnisz że nie musi zabrać ?

    Pozdrawiam

  • 44. Data: 2013-07-24 00:17:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 22 Jul 2013 23:00:49 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > ale chyba nie chodzi o to, zeby znać odpowiedź, tylko o to, ze jeżeli takie
    > pytanie naprawde znalazłoby sie na egzaminie to pojawia sie pytanie o
> [...]

    Skoro jest taki przepis, to wypadaloby go znac :-)

    J.

  • 45. Data: 2013-07-24 00:18:33
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Bez jaj. Znaczy musi wiedziec, bo niewiedza moze skonczyc sie mandatem?
    > A moze przyjac ze ludzie maja odrobine zdrowego rozsadku?

    Naiwny.
    Gdyby tak przyjmowano nie stawiali by fotoradarów, nie dawali mandatów
    za nie zapięte pasy itp.

    Pozdrawiam

  • 46. Data: 2013-07-24 00:22:07
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-07-23 22:33, Użytkownik Artur Maśląg napisał:
> [...]
    ia_na_prawo_jazdy___Jak_czesto_miga.html

    > Nie wiem skąd takie dane, ale AFAIR to było 90 +-30 /minutę.
    > Nie wiem czy teraz tego uczą (i czy jest w testach), ale kiedyś
    > takie rzeczy były (sporo były z budowy pojazdów, na kursach było
    > nawet o budowie i zasadach pracy silników - no, ale to ponad 30
    > lat temu). Nie wnikając w pismacze rewelacje, to jednak w obecnych
    > czasach takie informacje nie są specjalnie potrzebne - samochód ma
    > być sprawny i jak coś jest inaczej niż zwykle to należałoby pojechać
    > do warsztatu, bądź to policja powinna wyłowić na drodze.

    Jak policja wyłapie nieprawidłowość na drodze to jesteś narażony
    na koszty. Znać te przepisy należy już na etapie kupowania
    pojazdu bo potem zdziwienie że szyby przyciemnione czy za
    głośny wydech przy używanym lub nie takie światła przy samochodzie
    zza niewłaściwej granicy, nawet nowym.

    Pozdrawiam

  • 47. Data: 2013-07-24 01:12:41
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2013-07-23 22:42, uzytkownik pisze:
    > A teraz odpowiedz na pytanie:
    > Co powinieneś zrobić, kiedy zauważysz, że ta kontrolka miga szybciej niż
    > 1-2 razy na sekundę, przykładowo miga z częstotliwością 3-4 razy na
    > sekundę?

    Na starych zasadach egzaminu było pytanie o czym świadczy szybsze niż
    normalnie działanie kierunkowskazu, bez wnikania w szczegóły
    homologacyjne ile jest to mignięć na minute. Jak komuś migało 60 i nagle
    zrobiło się 100 to nadal będzie w normie ale sam fakt że miga szybciej
    niż wcześniej wskazuje że mogła przepalić się jedna z żarówek i takie
    pytanie miało sens. Po innych relacjach z tego samego artykułu m.in. z
    pytaniem o długości drążka zmiany biegów przyjmuję że całość to wielka
    bzdura zmyślona na poczekaniu.

  • 48. Data: 2013-07-24 01:36:36
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > Sprawdzilem w instruckcji obslugi Hondy Pilot i Hondy Accord. Nie ma
    > ani slowa o tym ze kierunkowskaz moze blyskac szybciej z jakichs
    > powodow.

    Sprawdziełm w instrukcji do Accorda.

    2007 Accord 4-Door

    The left or right turn signal indicator
    blinks when you signal a lane change
    or turn. If the indicators do not blink,
    or if they blink rapidly, it usually
    means one of the turn signal bulbs is
    burned out (see pages and ).
    Replace the bulb as soon as possible,
    since other drivers cannot see that
    you are signaling.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 49. Data: 2013-07-24 01:51:22
    Od: A.L. <a...@a...com>

    .

> [...]
    >
    >The left or right turn signal indicator
    >blinks when you signal a lane change
    >or turn. If the indicators do not blink,

    Poszukam jeszcze raz

    A.L.

  • 51. Data: 2013-07-24 02:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail radoslawfl@spam_wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > pojazdu bo potem zdziwienie że szyby przyciemnione czy za
    > głośny wydech przy używanym lub nie takie światła przy samochodzie

    Własnie zdałem sobie z czegos sprawe.
    Kilkaset tysiecy km przejechanych, kilkanasciep rzeglądów dianostycznych,
    kilkanascie kontroli drogowych.
    Nikt nigdy nie sprawdzał częstotliwości pracy kierunkowskazów...
    Hmmm, zdrowy rozsądek?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie