    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak_czesto_miga migacz - Absurdalne_pytania_na_prawo_jazdy
    Date: Wed, 24 Jul 2013 00:22:07 +0200

    Dnia 2013-07-23 22:33, Użytkownik Artur Maśląg napisał:
> [...]
    ia_na_prawo_jazdy___Jak_czesto_miga.html

    > Nie wiem skąd takie dane, ale AFAIR to było 90 +-30 /minutę.
    > Nie wiem czy teraz tego uczą (i czy jest w testach), ale kiedyś
    > takie rzeczy były (sporo były z budowy pojazdów, na kursach było
    > nawet o budowie i zasadach pracy silników - no, ale to ponad 30
    > lat temu). Nie wnikając w pismacze rewelacje, to jednak w obecnych
    > czasach takie informacje nie są specjalnie potrzebne - samochód ma
    > być sprawny i jak coś jest inaczej niż zwykle to należałoby pojechać
    > do warsztatu, bądź to policja powinna wyłowić na drodze.

    Jak policja wyłapie nieprawidłowość na drodze to jesteś narażony
    na koszty. Znać te przepisy należy już na etapie kupowania
    pojazdu bo potem zdziwienie że szyby przyciemnione czy za
    głośny wydech przy używanym lub nie takie światła przy samochodzie
    zza niewłaściwej granicy, nawet nowym.