  • 31. Data: 2013-07-23 23:02:57
    Temat: Re: Jak_czesto_miga migacz - Absurdalne_pytania_na_prawo_jazdy
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości
    news:q7hru8pcs0toqna689fiq4bfi8cf2954cl@4ax.com...

    > Chyba tak bylo w czasach Syreny 102?...

    Tak jest w prawie każdym samochodzie :)

  • 32. Data: 2013-07-23 23:04:59
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 23 Jul 2013 22:42:02 +0200, "uzytkownik" <a...@s...pl>
    wrote:

> [...]
    >
    >Takie pytanie jest jak najbardziej na miejscu i wierzę w to, ze mogło
    >być takie pytanie zadane i wcale nie jest pytaniem absurdalnym z
    >prostego powodu, a z jakiego to już musisz zgadnąć.
    >W każdym samochodzie na desce masz konrtolkę, która miga dokładnie z
    >taką samą częstotliwością jak kierunkowskazy czyli od 1 do 2 razy na
    >sekundę.
    >
    >A teraz odpowiedz na pytanie:
    >Co powinieneś zrobić, kiedy zauważysz, że ta kontrolka miga szybciej niż
    >1-2 razy na sekundę, przykładowo miga z częstotliwością 3-4 razy na

    Ze sie pzrerywacz popsul

    A.L.

  • 33. Data: 2013-07-23 23:05:57
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 23 Jul 2013 22:59:53 +0200, "uzytkownik" <a...@s...pl>
    wrote:

    >Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    >wiadomości

    >Wbrew pozorom jest bardzo ważne, aby móc odpowiedzie na pytanie:
    >"Co oznacza migająca kontrolka kierunkowskazów z częstotliwością większą
    >niż 2 razy na sekundę?"

    Ze sie przepalil tranzystor w pzrerywaczu

    A.L.

  • 34. Data: 2013-07-23 23:06:13
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    > Ja pamietam ze tak bylo gdy przerywacz kierunkowskazow byl wykonany na
    > mimetalu. W takim pzrerywaczu, i owszem, czestotliowsc przerywania
    > zalezala od obciazenia. Czy dzisiaj tez sie tak robi?

    Tak się robi celowo, nawet w elektreonicznyuch przerywaczach.

  • 35. Data: 2013-07-23 23:09:37
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    > Ze sie pzrerywacz popsul

    Źle.
    Jak nie będziesz znał prawidłowej odpowiedzi na to pytanie to możesz
    zarobić 200zł mandatu + 2 pkt.

  • 36. Data: 2013-07-23 23:38:29
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 23 Jul 2013 23:02:57 +0200, "uzytkownik" <a...@s...pl>
    wrote:

    >Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości

    >Tak jest w prawie każdym samochodzie :)

    Sprawdzilem w instruckcji obslugi Hondy Pilot i Hondy Accord. Nie ma
    ani slowa o tym ze kierunkowskaz moze blyskac szybciej z jakichs
    powodow.

    A.L.

  • 37. Data: 2013-07-23 23:39:04
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 23 Jul 2013 23:09:37 +0200, "uzytkownik" <a...@s...pl>
    wrote:

    >Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości

    >Źle.
    >Jak nie będziesz znał prawidłowej odpowiedzi na to pytanie to możesz
    >zarobić 200zł mandatu + 2 pkt.

    To jest odpowiedz prawidlowa.

    A.L.

  • 38. Data: 2013-07-23 23:57:04
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Co powinieneś zrobić, kiedy zauważysz, że ta kontrolka miga szybciej niż
    > 1-2 razy na sekundę, przykładowo miga z częstotliwością 3-4 razy na

    Każdy prawdziwy kierowca starej daty wie że oznacza to spaloną żarówkę ... a
    którą to można sprawdzić organoleptycznie opuszczając pojazd /nie wykluczam
    że w bardzo nowoczesnych samochodach widać którą nie opuszczając pojazdu/ :)
    :)

  • 40. Data: 2013-07-24 00:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@s...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Takie pytanie jest jak najbardziej na miejscu i wierzę w to, ze mogło
    > być takie pytanie zadane i wcale nie jest pytaniem absurdalnym z
    > prostego powodu, a z jakiego to już musisz zgadnąć.

    Chyba jednak musisz podpowiedziec?

    > W każdym samochodzie na desce masz konrtolkę, która miga dokładnie z
    > taką samą częstotliwością jak kierunkowskazy czyli od 1 do 2 razy na
    > sekundę.

    Brawo Sherlocku...

    > A teraz odpowiedz na pytanie:
    > Co powinieneś zrobić, kiedy zauważysz, że ta kontrolka miga szybciej niż
    > 1-2 razy na sekundę, przykładowo miga z częstotliwością 3-4 razy na
    > sekundę?

    Jeżeli wydaje ci sie, ze kierunkowskaz działa za wolno / za szybko to ja
    bym sie udał do elektryka.
    ale nasze testy uczą, aby sprawdzić, czy jest w normie.
    A potem sie dziwic, że szkoły idiotów wychowują.
    Pewne sprawy są oczywiste.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

  • 39. Data: 2013-07-24 00:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail radoslawfl@spam_wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Skoro najczęściej jest tak jak piszesz to w pozostałych przypadkach
    > jest tak jak ja piszę. Czy wymyślisz jeszcze inną opcję ?

    Ale skoro sie z tym zgadzamy, to trudno definitywnie stwierdzac, ze
    dowiedzenie sie od diagnosty bedzie drogie, skoro przewaznie bedzie
    bezkosztowe.

    > Nie skorzystają, nie dałem im okazji.

    Hmmm, ironia była zbyt zakamuflowana?

    > Ty chyba naprawdę masz te pytania w obowiązkach.

    Jakie pytania w jakich obowiązkach? I dlaczego naprawde?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,