  • 1. Data: 2013-07-22 21:55:21
    Temat: Jak_czesto_miga migacz - Absurdalne_pytania_na_prawo_jazdy
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    http://wyborcza.pl/1,75248,14299506,Absurdalne_pytan
    ia_na_prawo_jazdy___Jak_czesto_miga.html

  • 2. Data: 2013-07-22 22:25:52
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2013-07-22 21:55, yapann pisze:
    > http://wyborcza.pl/1,75248,14299506,Absurdalne_pytan
    ia_na_prawo_jazdy___Jak_czesto_miga.html

    Jak trzeba być naiwnym aby wierzyć w takie bzdury zmyślone przez
    sfrustrowanych kursantów lub dziennikarzyn rządnych sensacji ? Według
    mnie to bzdura, takich pytań nie ma i nigdy nie było na egzaminach.

  • 3. Data: 2013-07-22 22:45:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail y...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > http://wyborcza.pl/1,75248,14299506,Absurdalne_pytan
    ia_na_prawo_jazdy__
    > _Jak_czesto_miga.html

    kiedys czytałem podobny teskt, było podanych kilka absurdalnych pytan typu
    długośc drążka zmiany biegóe.
    Co ciekawe, osoba wypowiadajaca sie z ramienia egzaminatorów stwierdziła,
    podobnie jak tu, ze pytania kursanci przytaczaja z głowy i moga coś
    pomylić, po czym stwierdziła, że pytania o długośc drążka na pewno nie ma.
    Ale juz co do innych podanych absurdów - takiego stwierdzenia nie
    poczyniła.
    Tak czy siak - rzeczywiście absurdalne jest to, ze tych pytań nie można
    poznać, wiec trudno oceniach ich sens.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle

  • 4. Data: 2013-07-22 22:59:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Excite,

    Monday, July 22, 2013, 10:25:52 PM, you wrote:

> [...]

    > sfrustrowanych kursantów lub dziennikarzyn rządnych sensacji ? Według
    > mnie to bzdura, takich pytań nie ma i nigdy nie było na egzaminach.

    Pytanie o częstotliwość migania kierunkowskazów (60-120/min) było na
    pewno w czasie, gdy ja zdawałem.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2013-07-22 23:28:10
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    > Pytanie o częstotliwość migania kierunkowskazów (60-120/min) było na
    > pewno w czasie, gdy ja zdawałem.

    Może kiedyś, dawno dawno temu.
    Wiem jak kursanci potrafią kłamać i nie uwierzę w takie bajeczki dopóki
    nie potwierdzi tego ktoś kompetentny a nie sfrustrowany kursancik który
    wymyśli wszystko byle tylko znaleźć winnego za swoje błędy.

  • 6. Data: 2013-07-22 23:42:57
    Od: Tomasz Wójtowicz <n...@s...com>

    W dniu 2013-07-22 21:55, yapann pisze:
    > http://wyborcza.pl/1,75248,14299506,Absurdalne_pytan
    ia_na_prawo_jazdy___Jak_czesto_miga.html

    60 +-15 /min

  • 7. Data: 2013-07-23 00:17:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tomasz,

    Monday, July 22, 2013, 11:42:57 PM, you wrote:

    ia_na_prawo_jazdy___Jak_czesto_miga.html
    > 60 +-15 /min

    Pierwszy błąd :P

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2013-07-23 00:28:19
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Mon, 22 Jul 2013 23:42:57 +0200 Tomasz Wójtowicz <n...@s...com>
    napisał:

    ia_na_prawo_jazdy___Jak_czesto_miga.html

    >60 +-15 /min

    90 +-30
    Robiłem jakiś czas temu przerywacz to wiem :-)

  • 9. Data: 2013-07-23 00:35:44
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 22 lipca 2013 21:55:21 UTC+2 użytkownik yapann napisał:
    > http://wyborcza.pl/1,75248,14299506,Absurdalne_pytan
    ia_na_prawo_jazdy___Jak_czesto_miga.html

    Akurat pytanie o migacz jest uzasadnione. Jak się jedna żarówka przepali to miga dużo
    szybciej. Warto wiedzieć że nie ma się jakiegoś kierunkowskazu i to sprawdzić i od
    razu zreperować.

  • 10. Data: 2013-07-23 01:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@s...com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    ia_na_prawo_jazdy_

    > 60 +-15 /min

    ale chyba nie chodzi o to, zeby znać odpowiedź, tylko o to, ze jeżeli takie
    pytanie naprawde znalazłoby sie na egzaminie to pojawia sie pytanie o
    sensownośc.
    Po co qymóg posiadania takiej wiedzy?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."