  • 1. Data: 2013-07-22 14:53:58
    Temat: Ford Fusion 1.4 TDCi 2004 - warto?
    Od: JanuszWo <jannus_tl@taki_gaz.pl>

    Witam!
    Nużą mnie ciągle nowe problemy z moim seicento 900 rocznik 1999.
    Wypatrzyłem w komisie Forda Fusion 1.4 TDCi z 2004. Przebieg ok. 180
    tys. Samochód głownie do miasta, chcę coś pojemniejszego niż mój sei,
    ale bez przesady. Opinie w necie czytałem. Nie mam do nich za bardzo
    zaufania. Wiem, że na portalach za opłatą manipulują opiniami, że część
    jest pisana przez podstawione osoby. Zakup nowego samochodu jest dla
    mnie stratą pieniędzy. Czy czytelnicy grupy mogliby ocenić moją decyzję
    pod względem ekonomii takiej zamiany? Czy do 15 tys. złotych kupię coś
    lepszego?
    Pozdrawiam - JanuszWo
    --
    popraw gaz w adresie

  • 2. Data: 2013-07-22 15:27:32
    Temat: Re: Ford Fusion 1.4 TDCi 2004 - warto?
    Od: Sebastian <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 lipca 2013 14:53:58 UTC+2 użytkownik JanuszWo napisał:
> [...]
    decyzję > pod względem ekonomii takiej zamiany? Czy do 15 tys. złotych kupię coś

    Fusion może i jest konkurencją do fiata, ale IMO nie jest wart 15k.
    Jeździłem Forem i jest to auto typowo miejskie - łatwe wsiadanie (4 drzwi), ma
    bagażnik, a nie "bagażnik", z krawężnikami sobie radzi - i tu się kończą jego zalety.
    Żle ze stabilnością na zakrętach i prowadzeniem powyżej 100 km/h. W środku plastik,
    plastik, plastik - biednie i smutno. Palił więcej niż powinien - trzeba było cisnąć
    wysoko, czuć turbodziurę. Nie pamiętam żeby był awaryjny (przejechane służbowo ok. 7
    000km).
    Nie wiem po ile "chodzą" Fusiony ale na pewno nie jest to auto warte 15 k za 9-latka
    - za 2-latka bym się zastanowił.
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2013-07-22 15:42:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JanuszWo" napisał w wiadomości
> [...]
    >ale bez przesady. Opinie w necie czytałem. Nie mam do nich za bardzo
    >zaufania. Wiem, że na portalach za opłatą manipulują opiniami, że

    ale to raczej pozytywne i odnosnie nowych, a nie uzywek.
    No chyba ze jakis lokalny komis gani to co konkurencja ma na placu.

    Ford ... obejrzec inne fusiony, rdza je lapie, czy juz nie ?

    >Czy do 15 tys. złotych kupię coś lepszego?

    toz to ma 10 lat, cena chyba zawyzona.

    J.