eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJTD kręci i nie odpala.Re: JTD kręci i nie odpala.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED!not
    -for-mail
    From: Michał Gut <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: JTD kręci i nie odpala.
    Date: Fri, 8 Jul 2011 09:48:21 +0200
    Organization: WSISiZ
    Lines: 15
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl
    Message-ID: <iv6co4$t6g$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    References: <iv401i$v44$1@news.onet.pl> <iv4mnj$oef$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <iv50qr$aqv$1@news.onet.pl> <iv54bp$rss$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <iv54ud$ref$1@news.onet.pl> <iv59hn$t4j$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <iv694m$3a6$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ns2.knc.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1310111300 29904 85.219.142.9 (8 Jul 2011 07:48:20
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 8 Jul 2011 07:48:20 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6090
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2383059
    [ ukryj nagłówki ]


    > Zastanawiam się czy aby faktycznie taka sytuacja nie jest możliwa.
    > Procedura z użyciem blokad jest taka, że blokujemy wał w GMP tłoka
    > pierwszego cylindra i w stosunku do niego blokujemy wałki rozrządu.
    > Teraz po założeniu paska należy sprawdzić czy wszystko jest ok, wyciągając
    > blokady kręcąc DWA OBROTY WAŁEM KORBOWYM i zakładając blokady ponownie.
    > Czyli wychodzi na to, że DWA OBROTY wału korbowego, to JEDEN OBRÓT koła
    > zębatego wałka rozrządu. Jeśli więc zdejmę pasek i obrócę wał o jeden
    > obrót, to blokada na wale dalej się będzie zgadzała i blokada na kole
    > zębatym też mimo, że faktycznie są przestawione. No ale przecież są
    > czujniki, tłok dalej jest w GMP, a zawory w tej samej pozycji...

    jest mozliwa - w kazdym badz razie benzynowym jaki mam tak jest. krecac
    kolem pasowym walka rozraadu, gmp bedzie co drugi obrot.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: