-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: "Agent" <w...@o...ue>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: JTD kręci i nie odpala.
Date: Thu, 7 Jul 2011 12:48:34 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 22
Message-ID: <iv42u7$b5f$1@news.onet.pl>
References: <iv401i$v44$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 217.153.221.35
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1310035719 11439 217.153.221.35 (7 Jul 2011 10:48:39 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 7 Jul 2011 10:48:39 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2382765
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "MMS" <n...@S...interia.pl> napisał w wiadomości
news:iv401i$v44$1@news.onet.pl...
> Silniczek (AR 147 16V 1.9 JTD) miał przygodę i konieczna była wymiana
> dźwigienek zaworów. Przy okazji zmiana popychaczy. Rozrząd ustawiony
> według procedury na przyrządach. Ciśnienie na listwie jest OK.
> Problemem jest to, że kręci rozrusznikiem ale nie zapala. Podejrzewam
> akumulator, bo przeżył już swoje najlepsze lata. Potrafi pokręcić
> rozrusznikiem jakieś 5-6 razy i zaraz pokazują się różne błędy typu ABS,
> ESP, ASR itp. Po tym już ledwo ciągnie i gaszą się wszelkie światełka,
> konsola itd.
> Akumulator bez obciążenia ma napięcie 12,6V. Po przekręceniu kluczyka
> nieznacznie spada do wartości około 12,4. Podczas pierwszego odpalenia (po
> paru godzinach ładowania) napięcie spada do około 11,8-8V, a potem nawet
> do około 10V.
> Wydaje mi się, że przyczyną nieodpalania silnika jest akumulator. Czy
> dobrze zakładam ? Nie wiem jakie są dopuszczalne spadki napięć.
> Zaznaczam, że odpalam silnik bez dołączonego alternatora.
Ta przygoda to była kolizja? Bo jak tak to może czujnik zderzeniowy trzeba
wcisnąć.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.07.11 13:35 venioo
- 07.07.11 14:04 MMS
- 07.07.11 14:07 MMS
- 07.07.11 18:02 Olo
- 07.07.11 18:21 Michał Gut
- 07.07.11 18:26 Michał Gut
- 07.07.11 20:12 MMS
- 07.07.11 20:17 MMS
- 07.07.11 20:18 MMS
- 07.07.11 22:12 Michał Gut
- 07.07.11 22:19 Michał Gut
- 07.07.11 21:27 MMS
- 07.07.11 23:47 Michał Gut
- 07.07.11 23:57 yabba
- 08.07.11 00:44 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
Najnowsze wątki
- 2024-11-11 Wyważanie kół rowerowych
- 2024-11-11 Kosz, gdzie??
- 2024-11-11 Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- 2024-11-11 Opole => SAP HANA Cloud Dev / Data Engineer <=
- 2024-11-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-11 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-11 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-11 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-11 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-11 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-11 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-11 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-11-11 Marsz niepodległości
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa