-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: "Agent" <w...@o...ue>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: JTD kręci i nie odpala.
Date: Thu, 7 Jul 2011 12:48:34 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 22
Message-ID: <iv42u7$b5f$1@news.onet.pl>
References: <iv401i$v44$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 217.153.221.35
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1310035719 11439 217.153.221.35 (7 Jul 2011 10:48:39 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 7 Jul 2011 10:48:39 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2382765
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "MMS" <n...@S...interia.pl> napisał w wiadomości
news:iv401i$v44$1@news.onet.pl...
> Silniczek (AR 147 16V 1.9 JTD) miał przygodę i konieczna była wymiana
> dźwigienek zaworów. Przy okazji zmiana popychaczy. Rozrząd ustawiony
> według procedury na przyrządach. Ciśnienie na listwie jest OK.
> Problemem jest to, że kręci rozrusznikiem ale nie zapala. Podejrzewam
> akumulator, bo przeżył już swoje najlepsze lata. Potrafi pokręcić
> rozrusznikiem jakieś 5-6 razy i zaraz pokazują się różne błędy typu ABS,
> ESP, ASR itp. Po tym już ledwo ciągnie i gaszą się wszelkie światełka,
> konsola itd.
> Akumulator bez obciążenia ma napięcie 12,6V. Po przekręceniu kluczyka
> nieznacznie spada do wartości około 12,4. Podczas pierwszego odpalenia (po
> paru godzinach ładowania) napięcie spada do około 11,8-8V, a potem nawet
> do około 10V.
> Wydaje mi się, że przyczyną nieodpalania silnika jest akumulator. Czy
> dobrze zakładam ? Nie wiem jakie są dopuszczalne spadki napięć.
> Zaznaczam, że odpalam silnik bez dołączonego alternatora.
Ta przygoda to była kolizja? Bo jak tak to może czujnik zderzeniowy trzeba
wcisnąć.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.07.11 13:35 venioo
- 07.07.11 14:04 MMS
- 07.07.11 14:07 MMS
- 07.07.11 18:02 Olo
- 07.07.11 18:21 Michał Gut
- 07.07.11 18:26 Michał Gut
- 07.07.11 20:12 MMS
- 07.07.11 20:17 MMS
- 07.07.11 20:18 MMS
- 07.07.11 22:12 Michał Gut
- 07.07.11 22:19 Michał Gut
- 07.07.11 21:27 MMS
- 07.07.11 23:47 Michał Gut
- 07.07.11 23:57 yabba
- 08.07.11 00:44 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=