eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJTD kręci i nie odpala.Re: JTD kręci i nie odpala.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "Agent" <w...@o...ue>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: JTD kręci i nie odpala.
    Date: Thu, 7 Jul 2011 12:48:34 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 22
    Message-ID: <iv42u7$b5f$1@news.onet.pl>
    References: <iv401i$v44$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.153.221.35
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1310035719 11439 217.153.221.35 (7 Jul 2011 10:48:39 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 7 Jul 2011 10:48:39 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2382765
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "MMS" <n...@S...interia.pl> napisał w wiadomości
    news:iv401i$v44$1@news.onet.pl...
    > Silniczek (AR 147 16V 1.9 JTD) miał przygodę i konieczna była wymiana
    > dźwigienek zaworów. Przy okazji zmiana popychaczy. Rozrząd ustawiony
    > według procedury na przyrządach. Ciśnienie na listwie jest OK.
    > Problemem jest to, że kręci rozrusznikiem ale nie zapala. Podejrzewam
    > akumulator, bo przeżył już swoje najlepsze lata. Potrafi pokręcić
    > rozrusznikiem jakieś 5-6 razy i zaraz pokazują się różne błędy typu ABS,
    > ESP, ASR itp. Po tym już ledwo ciągnie i gaszą się wszelkie światełka,
    > konsola itd.
    > Akumulator bez obciążenia ma napięcie 12,6V. Po przekręceniu kluczyka
    > nieznacznie spada do wartości około 12,4. Podczas pierwszego odpalenia (po
    > paru godzinach ładowania) napięcie spada do około 11,8-8V, a potem nawet
    > do około 10V.
    > Wydaje mi się, że przyczyną nieodpalania silnika jest akumulator. Czy
    > dobrze zakładam ? Nie wiem jakie są dopuszczalne spadki napięć.
    > Zaznaczam, że odpalam silnik bez dołączonego alternatora.

    Ta przygoda to była kolizja? Bo jak tak to może czujnik zderzeniowy trzeba
    wcisnąć.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: