  • Data: 2011-07-07 22:19:07
    Temat: Re: JTD kręci i nie odpala.
    Od: Michał Gut <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Właśnie nie daje żadnej oznaki aby chciał załapać chociaż na jednym
    > cylindrze. Złożyłem całość, tak że jest już alternator. Chechłałem go pół
    > dnia. Nawet na kabel próbowałem. Na dolocie ssa jak głupi. Na wylocie
    > wydziela jakiś dziwny dym. Nie ma on zapachu ani spalin ani ropy.
    > Założenie dźwigienek w tym silniku, ro bułka z masłem, więc o błąd i to na
    > każdym cylindrze byłoby ciężko.
    > Kompa podpiąłem. Błędów nie ma. W momencie jak odpalam, to mam reset
    > połączenia z kompem, więc dużo nie zobaczę.

    zadam glupie pytanie - czy napewno zalozyles rozrzad poprawnie?
    nie obrociles o 180stopni?
    Sprawdz ten przelacznik odcinajacy paliwo. to malo prawdopodobne ale tak
    samo nierealne jest to ze wszystko jest ok ale nie pali. w punto pakowali go
    po prawej stronie pod wykladzina podlogowa tuz pod deska rozdzielcza.
    nie wiem gdzie w alfie bedzie ale tam bym zaczal szukac.
    u mnie zadzialal po pizdnieciu w bryle lodu. ale slyszalem ze potrafi
    zadzialac nawet przy wjezdzie na kraweznik