  • Data: 2013-08-03 03:17:39
    Temat: Re: Inteligentne domy - jak to jest robione?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    sundayman napisał:

    > Poza tym, niektórzy jeżdżą samochodem, w którym zmiana koła zajmuje
    > znacznie więcej niż 5 minut.

    I nikt nie ma do nich pretensji, że nie kupili sobie modelu przeznaczonego
    dla ceniących swój czas.

    > Takie ględzenie zawsze mi wygląda na jakąś zawiść , czy coś...

    Jeśli o mnie chodzi, to koło zmieniałem może ze trzy razy. Jestem
    niemal pewnien, że w każdym przypadku miałem wykupione jakieś
    assistance (cholera, człowiek tyla let jeździ, płaci, i ani razu
    nie skorzysta). Więc to chyba jednak cóś innego niż zaiwiśc.

    Natomiast ględzenie o takich, co to wolą samemu zakręcić korbą niż
    czekać ad mortum defecatum słyszałem nie raz. Czy oni faktycznie
    tak często łapią gumę, czy to jednak coś innego...

    > "ale dupa wołowa - zamiast się utytłać i se zmienić kółko, to dzwoni
    > po assistance ! Pewnie ciota !".

    Jeśli napiszę "zamiast stać jak dupa wołowa, wziąłem klucz i wymieniłem",
    to będzie dobrze? To był opis ogólny, "dupa" nie odnosiła się do nikogo
    konkretnego (ani nawet do krowiego samca).

    > Oczywiście są granice rozsądku, ale akurat zmiana koła czasem jest
    > bardzo kłopotliwa.

    Kłopotliwy przypadek, to mi się trafił dwa lata temu jesienią w Rumunii,
    rzut beretem od zamku Draculi. O trzeciej w nocy, w nie moim samochodzie,
    w którym nie było klucza do kół. Na assistance nie było co liczyć przed
    świtem. Na szczęście zatrzymywał się każdy tir, a kierowcy pytali w czym
    pomóc. Chyba już trzeci z kolei miał pasujący klucz.

    --
    Jarek