  • Data: 2013-08-05 11:18:41
    Temat: Re: Inteligentne domy - jak to jest robione?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnkvomhj.afj.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Kłopotliwy przypadek, to mi się trafił dwa lata temu jesienią w Rumunii,
    > rzut beretem od zamku Draculi. O trzeciej w nocy, w nie moim samochodzie,
    > w którym nie było klucza do kół. Na assistance nie było co liczyć przed
    > świtem. Na szczęście zatrzymywał się każdy tir, a kierowcy pytali w czym
    > pomóc. Chyba już trzeci z kolei miał pasujący klucz.

    Mam samochód w którym koło zapasowe jest w spray'u. Bardzo się zdziwiłem jak
    go dostałem (wspólnik kupował dla nas 3 używane, prawie jednakowe).
    Decyzje uzgadnialiśmy przez internet i nawet mi nie przyszło do głowy, że to
    co wybieramy nie ma koła zapasowego (nie wiedziałem, że takie istnieją).
    Miejsce w którym normalnie jest koło jest zajęte przez dwa dodatkowe fotele
    złożone na płasko. Na początku myślałem, że to jest bez sensu i że lepiej
    mieć koło niż 2 dodatkowe miejsca.
    Stopniowo zmieniam zdanie. Na szczęście jeszcze gumy nie złapałem, a nie
    zliczę ile już razy (w ciągu chyba 5 lat) korzystałem z tych dodatkowych
    foteli (ostatnio 2 tygodnie temu gdyby nie te miejsca musiałby pojechać
    jeszcze jeden samochód i potem kierowcy by się nie zmieścili do samochodu z
    przyczepką z kajakami i trzeba by kombinować jeszcze dodatkowy kurs.
    Klucza do kół w związku z tym nie mam, a jak złapię gumę to planuję
    skorzystać z Asisatnce (kolega raz użył tego koła w spray'u - się okazało,
    że potem opona do wymiany).
    P.G.