  • Data: 2013-08-05 14:27:19
    Temat: Re: Inteligentne domy - jak to jest robione?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnkvv160.7hq.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Takie duże koła, czy fotele malutkie?! Ten mój, to chyba jednak inny był.

    S-MAX

    > Pytanie, co zrobi assistance.
    Mam nadzieję, że nie będę się musiał przekonać.

    > Ja oczywiście nie mam nic przeciwko korzystaniu z pomocy drogowej,
    > zwłaszcza jak się za to wcześniej zapłaciło, więc należy się jak psu
    > zupa. Chodzi mi wyłącznie o racjonalne podejście. Jak samochód stanie
    > i nie chce ruszyć z niewiadomego powodu, to takie assistance będzie
    > jak znalazł.
    Miałem ostatnio taki przypadek. Przyjechał gość z assiatnce, otworzyliśmy
    maskę, dotknął jednego kabelka i od razu odpaliło. Jeden dzień samochód
    jeździł jak trzeba.
    Na drugi dzień to samo. Próbowałem sam szarpać za wszystko w okolicy tego
    kabelka (jakiś czujnik, czy zawór na przewodzie paliwowym) - bez rezultatu.
    Przyjechał znów gość. Wsiadł i odpaliło od razu - na szczęście dla mnie (bo
    bym wyszedł już chyba na idiotę) za sekundę zgasło i już za żadne skarby nie
    odpaliło.

    > Ale do wymiany koła po prostu wzywać nie warto -- rachunek
    > zysków i strat przy porównaniu z opcją samodzielnej wymiany za tym
    > przemawia.

    Już tu kiedyś wspominałem dwa z tych trzech (są o kilka miesięcy starsze od
    tego trzeciego) mają specjalną feature - każdy z nich statystycznie 6 razy
    do roku rozładowuje akumulator do zera. A że stoją w garażu zderzak w
    zderzak - szybciej mi zadzwonić do brata i za 5 minut mieć odpalone niż
    czekać ze 40 minut na assistance, która może nie mieć jak wjechać do garażu.
    P.G.