  • Data: 2013-08-05 15:53:17
    Temat: Re: Inteligentne domy - jak to jest robione?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Piotr Gałka napisał:

    > Mam nadzieję, że nie będę się musiał przekonać.

    Bardzo dobre podejście do rzeczy. Należy je jeszcze wzmacniać postawą czynną.

    > Miałem ostatnio taki przypadek. Przyjechał gość z assiatnce, otworzyliśmy
    > maskę, dotknął jednego kabelka i od razu odpaliło. Jeden dzień samochód
    > jeździł jak trzeba.
    > Na drugi dzień to samo. Próbowałem sam szarpać za wszystko w okolicy tego
    > kabelka (jakiś czujnik, czy zawór na przewodzie paliwowym) - bez rezultatu.
    > Przyjechał znów gość. Wsiadł i odpaliło od razu - na szczęście dla mnie (bo
    > bym wyszedł już chyba na idiotę) za sekundę zgasło i już za żadne skarby nie
    > odpaliło.

    Na mój temat krążą legendy, że jak się czegoś dotknę, to od razu zaczyna
    działać (dalej często bywa tak, jak w wyżej opisanym przypadku). Mógłbym
    się nająć do roboty w takim assistance.

    > Już tu kiedyś wspominałem dwa z tych trzech (są o kilka miesięcy starsze od
    > tego trzeciego) mają specjalną feature - każdy z nich statystycznie 6 razy
    > do roku rozładowuje akumulator do zera. A że stoją w garażu zderzak w
    > zderzak - szybciej mi zadzwonić do brata i za 5 minut mieć odpalone niż
    > czekać ze 40 minut na assistance, która może nie mieć jak wjechać do garażu.

    Skoro stoją zderzak w zderzak, to nie można bez dzwonienia po kogokolwiek
    połączyć kablami rozruchowymi?

    --
    Jarek