    From: "Przembo" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Instalacja LPG bez dokumentów
    Date: Sun, 17 Jul 2011 18:03:14 +0200

    *Jacek* w wiadomości news:ivuo7q$45u$1@inews.gazeta.pl napisał(a):
    > Użytkownik "Przembo" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    > napewno nie przejdzie rocznego przeglądu z instalką a bez wpisu.
    > pozatym mało inteligentnych gazowników podpisze sie pod instalacją,
    > której nie montowali.

    Bardziej mi chodzi o to czy możliwe jest by jakiś warsztat mógł wystawić
    homologację na instalację po wnikliwym badaniu z uwzględnieniem że motnował
    ją ktoś inny. To że jakś gazownik się znajdzie wiem, że jest to nielegalne
    też wiem i to rozwiązanie odrzucam

    > Jeśli warsztat który to montował jest w Twoim zasięgu, to dlaczego nie
    > wystawił na to papierów?

    Rozważam czysto teoretycznie, auto jest daleko, warsztat bliżej nieznany.
    Niewiadoma w związku z tym jaka mi się nasuwa to właśnie skąd jest
    instalacja i kto ją faktycznie założył. Pytania mi się nasunęły po
    obejrzeniu jednego auta jakiś czas temu, koszt nowej instalki to 5,5kpln
    minimum i na chwilę obecną widzę tu jedyną legalną metodę.

    > Legalnie nie można instalować też "używanych" instalacji.

    To jedna kwestia, a druga to taka że wymóg przedstawienia homologacji na
    montaż instalacji przez zakład który ową instalację montował sprawia że
    każda zagraniczna instalacja jest lewa. Po prostu rewelacja jak widzę...
    Wychodzi na to że zdrowo rozsądkowo się do tematu podejść nie da.

    Pozdr