  • 122. Data: 2015-05-04 22:00:58
    Temat: Re: Ilu jest takich gumiarzy?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun i...@j...ru ...

    > Co chwila coś mataczysz, co zdanie to próba wykreowania nowej teorii aby
    > tylko wyszło na twoje. I to raczej nie alkohol, a szybciej ubóstwo
    > intelektualne jest przyczyną.

    Nie ma problemu - nie zrozumiałes do teraz to juz nie zrozumiesz.
    Do widzenia.

  • 120. Data: 2015-05-04 22:00:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik dddddddd f...@e...com ...

    > wiem, ale działam już w tym kierunku ;)

    I taka konstruktywna postawa mi sie podoba :)

  • 123. Data: 2015-05-04 22:00:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Że się udawało to akurat żaden argument. Zwykła statystyka. Ale też
    > sądzenie, że będący pod wpływem alkoholu jest nie wiadomo jak
    > niebezpieczny jest zwykłą głupotą. Szczególnie, że niekoniecznie mowa
    > o dużych promilach.

    Ale tutaj sie zgadzam, ze u nas niepotrzebnie sie walczy z jakimikolwiek
    procentami zamiast walczyc z tymi naprawde niebezpiecznymi.
    Pisałem o tym nie raz.

  • 124. Data: 2015-05-05 00:30:40
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "Trybun" wydumał(a) w wiadomości ID
    > Każdy ma niepiosane prawo i zwykły obywatel nie może mu nic zrobić. Ale czy to
    > dobrze, gdyby tak zaistniał spisek wszystkich gumiarzy ktorzy z jakichś swoich
    > powodów odmawialiby wykonania usługi?

    Nie swoich powodów, lecz zwykłego bezpieczenstwa. Chcesz mieć łyse laczki? Wymień
    sobie sam. Nie umiesz? Naucz się :]

    > Niech ta ich świadomość dotyczy tylko tego czego od nich wymaga klient. A
    > klienci w zdecydowanej większości zaglądają tam nie po udzielanie nauki, a po
    > wykonanie usługi wymiany ogumienia.

    Pierdolisz. Ty nawet nie wiesz jak wyglada świeca żarowa :D a co dopiero dobra
    opona! Swieca to pikuś ale jak widać CAŁKOWICIE zlewasz bezpieczeńswo
    (egoistycznie) które łączy twoją zasraną KIAnkę ze w wspólną nawierzchnią dla
    wszystkich. Tak, to właśnie OPONY są tym, co łączy ciebie i zardzewiałe pudło z
    bezpieczenstwem na drodze. DOKŁADNiE ich jakość i stan. Bezdyskusyjna PODSTAWA.

    > Jasne, gdy kapitalistyczna gangrena zaatakuje mi rękę to właśnie ją amputuje
    > za pomocą usługobiorcy - chirurga a jego sugestie abym również dał sobie obciąć
    > nogę z odciskiem powiem mu aby sobie wsadził,... do kieszeni.

    Ciekawe jak se wytniesz raka i to bez diagnozy :] Pewnie cały mózg :D

    > W kazdym warsztacie wulkanicznym leżą używane opony z ofertą sprzedaży.

    I co z tego? Pisał coś Yogi(n) o próbie sprzedaży takich?

    > To masz księdza, guru, przewodnika przez życie a nie solidnego rzemieślnika do
    > wymiany ogumienia. Mi do szczęścia potrzebny jest tylko taki ktory w miarę
    > szybko i porządnie wykona to co mu zleciłem.

    Nono, skoro jeździsz po pijaku na łysych laczkach to podaj gdzie jeździsz.
    Chętnie (a mam spore auto) zepchnę cie do rowu. Lepiej jak ci się rozleci ten
    złom niż jak kogoś zabijesz, lub siebie.

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    Have you heard the news? The dogs are dead!

  • 125. Data: 2015-05-05 01:18:45
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "re" wydumał(a) w wiadomości ID news:mi0qd8$dlj$1@mx1.internetia.pl

    ody-juz-fakt-volvo-wprowadza-sa
    ssan-autonomiczne-samochody-juz

    > U nas nie będzie. To już przesądzone.
    > Bo Budzik uważa, że stwarzają zagrożenie na drodze a Cavalino, że snują się jak
    > smród po gaciach i też stwarzają.

    Oboje z Poznania (ja też). Cavallino ma mnie w pląku (plonk kapelusz), jak mu
    udowodniłem że bredzi a Budzik jest całkiem spoko, tyle że kilka poziomów wyżej w
    sensie świadomości na drodze niż kilku "reprezentantów" tego wątku. BTW, od
    jakiegoś czasu szukałem w miarę spoko alikacji na smartfona...czy bredzę czy też
    dobrze jeżdzę. Przeszukałem...wszystkie. Tak, wszystkie, bezwzględnie. Chyba
    kiedyś sam coś napiszę, bo jest nisza w tej dziedzinie, żeby mieć WYPAS, nawet za
    kasę. (mam OBD2/BT/ELM 327/ Torque) bo szukałem pod tym kątem również...żeby
    dopasować się do standardów...światowych a nie "wschodniopolskich". Nie znalazłem
    IDEALNEJ ale mam typy(darmowe).
    1) https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dr
    ivesmart (nie ma obsługi
    OBD2) ale "uczy jeździć" poprawnie. Budzik by w niej wygrał z Cavallino
    bezdyskusyjnie, podobnie jak większość jeżdżących poprawnie. Całkiem fajna apka
    ale bez obsługi WWW, czyli wszystko w smarfonie. Nie koliduje z innymi a po
    wybraniu (BT-autostart) nie muli smartfona. Można wyniki przeglądać na telefonie.
    Jak zdobędę kilka "medali" to mogę opowiadać dalej... mozna poczytać na :
    http://drivesmart.es/en/

    2) https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dr
    iving.curve podobnie, ale
    mniej zaawansowana.

    3)https://play.google.com/store/apps/details?id=com.
    decos.flo podobnie, jeszcze
    mniej zaawansowana ale pełen automat.

    4) DODATKOWO https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dr
    iving.styles ale
    tylko do przeglądu www...bo fajny pomysł..ale niedkokończony z obsługą OBD2 :/
    Może się rozkręci ale nie typuję.

    Dlaczego tak? Zwyczajnie, każdy ma jakieś przyzwyczajenia ale najlepsza ocena
    jest...subiektywna/elektroniczna. To dobry test, czy jeździmy "smart/eco" czy też
    plujemy CO2 i zwyczajnie pierdolimy sytuację/przepał/bezssens. Wspomagam się
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bi
    narytoys.speedometerpro żeby
    mieć całkowite zapisy tras jak i pełen dziennik. Kilka aplikacji (u mnie pełen
    automat), po zamontowaniu smartfona w uchwycie bez ) odpala się równocześnie i
    wyłącza po skończonej jeździe. Praktyczie "zero dotyku", ZERO problemów. Na kiblu
    analizuję czy zjebałem czy też dobrze prowadzę. To znacznie lepsze niż dyskusja o
    "dupie maryni" na newsach. Polecam challenge w tej dziedzinie :)

  • 126. Data: 2015-05-05 11:12:56
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Nie takie znow stare, zlomowalem kilka lat temu :-)

    > Zawsze patrzylem gumiarzom na rece i wywazali poprawnie. Albo ich
    > maszyny jakies rozklekotane, albo cos innego.
    > One chyba nie rozpedzaja kola nawet do 100km/h.

    Maszyna do wyważania może być rozkalibrowana. Kolega jeździł kilkakrotnie na
    poprawki, aż gumiarz przyznał się, że dawno nie serwisował maszyny. :((
    Może też nie umieć jej obsługiwać. Znajomy wulkanizator objaśniał mi kiedyś,
    że powinny być maksymalnie 2 ciężarki na feldze, po jednym na każdą stronę.
    Przed wyważeniem należy obejrzeć kręcące się koło, żeby sprawdzić czy nie
    jest krzywe. Według jego słów, to nawet kwadratowe koło można wyważyć.
    Niektórzy wulkanizatorzy wyważają na maszynie, nakładają ciężarki, znowu
    wyważają, dokładają ciężarków, i jeszcze raz wyważają. Podobno tak nie
    należy robić.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 127. Data: 2015-05-05 12:36:43
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-05-05 o 00:30, LordBluzg(R) pisze:
    > "Trybun" wydumał(a) w wiadomości ID
    >
    > Nie swoich powodów, lecz zwykłego bezpieczenstwa. Chcesz mieć łyse
    > laczki? Wymień sobie sam. Nie umiesz? Naucz się :]

    Chcę mieć tylko wymienioną oponę/ny, w warsztacie który świadczy takie
    usługi.

> [...]
    > łączy ciebie i zardzewiałe pudło z bezpieczenstwem na drodze.
    > DOKŁADNiE ich jakość i stan. Bezdyskusyjna PODSTAWA.

    Ty pierdolisz zupełnie nie na temat. Nie problem w moich oponach a
    postawie tego barana z warsztatu który przegonił dziadka.

    > Ciekawe jak se wytniesz raka i to bez diagnozy :] Pewnie cały mózg :D

    To tylko tacy upośledzeni ludzie jak ty latają ze wszystkim do
    "specjalistów" Do tego stopnia że potrzebują konsultacji w sprawie opon
    z robolem zajmującym się ich wymianą.

    > I co z tego? Pisał coś Yogi(n) o próbie sprzedaży takich?

    Przecie to oczywiste że miał - i to jest jedyny powód przepędzenia tego
    dziadka - szuja liczyła że wepchnie mu swoje gówno. A ty liczyłeś że on
    tak w trosce o jego dobro?

    > Nono, skoro jeździsz po pijaku na łysych laczkach to podaj gdzie
    > jeździsz. Chętnie (a mam spore auto) zepchnę cie do rowu. Lepiej jak
    > ci się rozleci ten złom niż jak kogoś zabijesz, lub siebie.

    Skąd tyle złości w tobie, swoją debilna retoryką zrobili z ciebie
    zwyklego psa ogrodnika, tak że z zawiścią i mściwie patrzysz na tych
    którzy próbują mieć choćby trochę swobody?

  • 128. Data: 2015-05-05 12:37:32
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-05-04 o 17:19, Ergie pisze:

    Bez komentarza. Poszukaj sobie jakiegoś chamusia (których na grupie
    przecież sporo) i wyzywajcie, obrażajcie się wzajemnie do woli.

  • 129. Data: 2015-05-05 12:38:32
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-05-04 o 19:33, re pisze:

    > ---
    > Dokładnie. Dowodzi tego właśnie sposób przeprowadzania tych kontroli.
    > Policjant nie widzi potrzeby przedstawienia się. A ja bym chciał
    > spokojnie przejechać przez miasto nie niepokojony. Nie widzę żadnego
    > uzasadnienia by ktoś mnie zatrzymywał w jakimkolwiek celu a już tym
    > bardziej wykorzystując do tego uprawnienia z których nie korzysta
    > należycie.

    I to jest oczywistość niepodlegająca polemice. Nie po to przecież
    płacimy podatki na utrzymywanie policji, aby ta uczciwych, porządnych
    ludzi zaczepiała na drodze.

> [...]
    > czego??? Bo ty masz jakiś idiotyczny swój punkt widzenia, że innych
    > sądzisz wg siebie?
    > Nie chwalę się, opisałem tylko rzeczywistość. Dojechałem, kupiłem i
    > wróciłem jak zawsze po pijaku cało do domu. Co w tym smutnego? Smutny
    > to jest twój bezmyślny poklask przy "polowaniu na czarownice" policji.
    > ---
    > Że się udawało to akurat żaden argument. Zwykła statystyka. Ale też
    > sądzenie, że będący pod wpływem alkoholu jest nie wiadomo jak
    > niebezpieczny jest zwykłą głupotą. Szczególnie, że niekoniecznie mowa

    Udawało? Przecież dla mnie to norma... Na co niby mam się powoływać w
    swoim proteście - na tym że jakiś tam debil umyślił że alkohol
    przeszkadza w prowadzeniu auta, czy na tym czego sam doświadczam?

    I tu pozwolę sobie zadać pytanie do tych wszystkich orędowników ściganie
    kierowców po kieliszku - w ilu przypadkach opieracie to na własnych
    doświadczeniach, - konkretnie - ile wypadków spowodowaliście po
    gorzale? Bo ja osobiście sądzę że bawicie się w typowe psy ogrodnika.

  • 130. Data: 2015-05-05 12:40:11
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-05-04 o 22:00, Budzik pisze:

    > Władza jak to władza - czesciej postepuje głupio i pod publiczke niz
    > rzeczywiscie sensownie.
    > ale nie ma to absolutnie nic wspolnego z tym, ze JAZDA NA ŁYSYCH OPONACH
    > JEST NIEBEZPIECZNA!

    Owszem, ale jazda na nowych oponach także.

    > Bedzie mi trudno - za duzo jezdze.

    Tym bardziej wzrasta ryzyko że kogoś zabijesz, tfu, ale niestety tak
    fakty wyglądają.

    > Nie ma sensu dyskusja z tym co przeze mnie przemawia - wole merytoryke nad
    > Twoje odczucia.

    Meteorytyka jest taka że popierasz działania władzy która sprowadza mnie
    człowieka do roli mającego słuchać, w bardzo wielu przypadkach, debilów
    - ludzkiego gówna.

> [...]
    > czy 0,8 jest ok. Ale 2 promile?!?!?
    > Bez jaj. Nie mozesz być az tak głupi...
    >
    > Walka z pijanymi kierowcami to tez nie jest bat - to koniecznosc. Naprawde
    > nie znasz statystyk? Problem w tym, ze włądza, jak to zwykle bywa, wylewa
    > dziecko z kąpielą.
    > Ale to nie zmienia faktu, ze kierowca ktory ma 2 promile to proszenie sie o
    > czyjąś smierc na drodze.
    > I Twoje "nigdy nic mi sie nie wydarzyło" nic w tym temacie nie zmienia. Po
    > pierwsze to kwestia prawdopodobienstwa a nie jednostkowych przypadków.

    Nie dla mnie, 30 lat doświadczeń. Teraz powiedz coś o swoich
    doświadczeniach - ile wypadków spowodowałeś po pijaku?
    Do czasu powiadasz, a jesteś tego pewny?