  • 181. Data: 2015-05-08 22:05:38
    Temat: Re: Ilu jest takich gumiarzy?
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "LordBluzg(R)"

    > Jezdzę szybko...
    > ---
    > No tak, ale czy możesz jechać tak samo za każdym razem za pomocą tych
    > swoich programów.

    Mogę...ale mam wybór. ...
    ---
    Który program ?

    [...]
    > Nie dość, że posiadam nawigację traffic...
    > ---
    > Ja Ci tylko wyjaśniam to nad czym się kiedyś zastanawiałeś kiedy nie było
    > trafic a na niusach pieprzono o tym czy zezwolić na śledzenie użytkownika
    > czy zakazać.

    Srazać. Jest wiele aplikacji a sam mam głęboko w dupie śledzenie. Jest to
    wkalkulowane w obliczenia:)
    ---
    Ja tylko piszę jak było

    Narazie NIE MA PRAWA na śledzenie.
    ---
    Sam je dajesz

    > [...]
    > Zwykła Automapa ma takie wyliczenia, wystarczy to ustawić w programie :)
    > ---
    > Automapy chyba nie wymieniałeś.

    Mam najnowszą.
    ---
    Ale jej nie wymieniałeś

    > Nie, nie wychodzi. Nie masz pojęcia ile miesięcznie (co do złotówki
    > wydałeś na
    > paliwo i ile kilometrów zrobiłeś) Tego się nie pamięta.
    > ---
    > Ale po co mi to pamiętać ? Zeruję licznik kilometrów i przy kolejnym
    > tankowaniu mam zużycie. Jak bardzo chcę przez miesiąc albo rok to se mogę
    > to liczyć na kartce w kratkę albo jakiś program użyć choćby arkusz kalk. W
    > każdym razie akurat OBD2 nie jest konieczne.

    No właśnie, możesz ale tego nie robisz.
    ---
    Czego znowu nie robię ? O czym Ty pieprzysz ?

    > ---
    > Co tu rozumieć ? Pierdolisz się z 20% oszczędnością paliwa, która wymaga
    > przejechania 2 MILIONÓW kilometrów by zarobić na nowy samochód. Czyli na
    > gówno zarobisz.

    Spokojnie zarabiam na auto,
    ---
    Na pewno z oszczędności na auto nie zarabiasz

  • 182. Data: 2015-05-08 22:07:18
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "LordBluzgR"

    [...]
    > On coś pisał o NOWYM, nawet nie napisał za ile kupił? Pewnie kupił auto za
    > 50 tys, 3 letnie z przebiegiem 30tys. PUNKT dla mnie :)
    > ---
    > No właśnie, twoje "spokojnie sobie możesz odkładać na nowy" jest bardzo
    > prawdziwe. Możesz sobie odkładać przy czym musisz tak odłożyć 10x i będzie
    > nowe.

    Nowe dla mnie :)
    ---
    Tak czy siak, 20% to nie 100

  • 183. Data: 2015-05-12 00:21:29
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "re" wydumał(a) w wiadomości ID news:mij4uo$5m2$1@mx1.internetia.pl
    > Użytkownik "LordBluzg(R)"

    Nie ma "w tyle", trzeba jeździć _zawsze_ zgodnie z przepisami. Masz lukę w
    rozumieniu. Jazda SMART(mądra) z jazdą ECO mają wiele wspólnego. Trzeba być
    mądrym i ekologicznym. Skoro tego nie rozumiesz dalsza dyskusja Ciebie nie
    dotyczy. Najzwyczajniej jesteś "barbarzyńcą" drogowym i przestępcą :)

    > Mogę...ale mam wybór. ...
    > ---
    > Który program ?

    Żaden z wymienionych. Do tego są inne programy.

    > [...]
    > Srazać. Jest wiele aplikacji a sam mam głęboko w dupie śledzenie. Jest to
> [...]

    Nie. Dane są poufne a żadne prawo nie jest ustanowione do karania.

    > Mam najnowszą.
    > ---
    > Ale jej nie wymieniałeś

    NoToCo? mam wymieniać oczywiste? Nie ten poziom dyskusji. Może mam jeszcze
    napisac że trzeba tankować na odpowiednich stacjach (cena) wkalkulowanych w ilość
    paliwa na tankowanie/dojazd/i ciśnienie w oponach?

    > No właśnie, możesz ale tego nie robisz.
    > ---
    > Czego znowu nie robię ? O czym Ty pieprzysz ?

    O obliczaniu. Ile spalasz bez sensu a ile jadąc smart/eco.

    > Spokojnie zarabiam na auto,
    > ---
    > Na pewno z oszczędności na auto nie zarabiasz

    Na pewno dopłacam MNIEJ do następnego niż ty :], bo nie puszczam kasy w
    powietrze.
    --
    LordBluzg(R)(TM)
    Get out of the road if you want to grow old.

  • 184. Data: 2015-05-12 00:22:29
    Od: LordBluzgR <s...@o...com>

    "re" wydumał(a) w wiadomości ID news:mij51t$60c$1@mx1.internetia.pl
    > Użytkownik "LordBluzgR"
    > [...]
    > Nowe dla mnie :)
    > ---
    > Tak czy siak, 20% to nie 100

    Kupujesz następne za 80% czy musisz zapłacić 100%?

    --
    LordBluzgRT
    Get out of the road if you want to grow old.

  • 185. Data: 2015-05-13 09:48:20
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-05-08 o 12:05, LordBluzg(R) pisze:
    > W dniu 2015-05-07 o 19:32, dddddddd pisze:
    > [...]
    >
    > No fakt, dobry autem się nie czuje :) Jak ktoś chce poczuć adrenalinę,
    > to może jechać np "Atosem" 180km/h i czuć jak mu się koła na zakrętach
    > odrywają od nawierzchni :D
    >
    > www.mvs.internetdsl.pl/atos.wmv A4 Góra św. Anny, jakieś 7 lat temu.
    > Oczywiście auto "służbowe" :)

    z tej górki to VW T4 2,4D osiągał prawie 170km/h, ale on był porządny i
    na równej drodze osiągał katalogowe 135km/h ;)
    ale fakt - jeżdżę różnymi autami i w lepszym przy 120km/h zasypiam bo
    jest tak nudno, a w gorszym jadę 100km/h autostradą i wcale mi to nie
    przeszkadza, bo szybciej to już mało bezpiecznie :)

    Łukasz

  • 186. Data: 2015-05-13 23:44:52
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "dddddddd" wydumał(a) w wiadomości ID news:miuvi2$rc3$1@dont-email.me
    > z tej górki to VW T4 2,4D osiągał prawie 170km/h, ale on był porządny i
    > na równej drodze osiągał katalogowe 135km/h ;)

    Wspomniany Hyundai Atos, to lekkie pudełko i wąskie. Czułem, że jeśli źle wejdę w
    zakręt, to się przewrócę na bok. (cytat z filmiku: siła odśrodkowa jest zajebista).

    > ale fakt - jeżdżę różnymi autami i w lepszym przy 120km/h zasypiam bo
    > jest tak nudno, a w gorszym jadę 100km/h autostradą i wcale mi to nie
    > przeszkadza, bo szybciej to już mało bezpiecznie :)

    Ja ostatnio próbuję jeździć eco/smart. Masakra w sumie. Niby trasa pokonana w dobrym
    czasie, mało paliwa ale pilnowanie prędkościomierza (automat 2,9ccm/CRDI) nuży.
    Kwestia "przestawienia" się. Nie wiem ile czasu wytrzymam ale skoro ma to być
    wyzwanie (programy/puchary/score) to jest i mobilizacja. Obecnie ujeżdzam głównie
    minivana (145koni) i pedał "gazu" w zasadzie jest mało wyczuwalny/delikatny aż noga
    cierpnie, do tego wysokość siedzenia jest spora i prędkości nie czuć. Dopiero w
    okolicach 160km/h coś tam odczuwam. Natomiast kiedy jadę drugim autem na siedzeniach
    kubełkowych, z niskim profilem i wysokość od drogi jest niewielka (dupą po asfalcie)
    to jest inaczej, znaczy nawet jazda 90km/h nie nuży aż tak bardzo...ale koni więcej
    (250) i chce się gnać :)

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    Get out of the road if you want to grow old.(EUR(TM))