    From: mk4 <m...@d...nul>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Idzie dobre :-)
    Date: Tue, 29 Oct 2019 22:18:20 +0000
    <qp9tam$2iquc$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <qp9v60$117h$1@gioia.aioe.org>

    On 2019-10-29 19:08, Poldek wrote:

    > Jeden zamknięty w pace bez zawiasów i 100 tysięcy innych zanim wsiądzie
    > do samochodu dobrze się zastanowi, czy warto zapierdalać, czy warto
    > jechać na kacu, niewyspanym, czy warto pojechać dziś odrobinę bardziej
    > ryzykownie.
    >
    > Od lat jest pobłażliwość Policji sądów. Ludzie to widzą, słyszą i czują.
    > Stąd np. jeżdżenie z zakazem prowadzenia pojazdów i to dwa razy tego
    > samego dnia. Znam ludzi, którzy od 20+ lat jeżdżą bez prawa jazdy, bo w
    > młodości stracili za alkohol i nigdy nie udało im się odzyskać. Jeżdżą
> [...]

    I z tego powodu, ze ktoś (w domyśle system, państwo, społeczeństwo) nie
    wyłapuje takich ewidentnych przypadków wszyscy mamy jeździć 30km/h po
    zwężonych ulicach i iść do paki bo jakiś pajac wtargnął (bo mi się
    wmawia, ze może - i tworzy takie regulacje) na jezdnie bez sprawdzenia
    czy w ogóle może to zrobić? To to ma być ten lepszy świat? No to sory,
    ale kim są ludzie, którzy pojmują własne dobro tak jak ty?

    --
    mk4