  • Data: 2019-10-30 08:58:00
    Temat: Re: Idzie dobre :-)
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-10-29 o 18:47, mk4 pisze:

    > Tylko jest konflikt interesów. Ktoś jedzie samochodem po to, żeby
    > poruszać się sprawnie - a nie po to, żeby jechać 25km/h po zwężeniach i
    > leżących policjantach.

    A dokąd, a dokąd, a dokąd tak gnasz... - ?

    Dawno temu się przekonałem, że wyższa prędkość maksymalna przekłada się
    na wyższe spalanie, większe zużycie klocków itd., ale nie przekłada się
    bynajmniej na wcześniejszą godzinę przybycia do celu. Pięknie widać do w
    mieście, gdy toczę się te przepisowe 50 + zwyczajowe 9, to sprawnie i
    dynamicznie jestem wyprzedzany przez spieszących się kierowców i wszyscy
    się spotykamy jeśli nie przed najbliższymi światłami, to przed
    następnymi. I śpieszący się znowu rura spod świateł, lecą przed siebie,
    paręset metrów dalej hebel, hebel, hebel. Ja w tym czasie spokojnie się
    dotaczam, akurat zapala się zielone, ja nawet się nie zatrzymuję, tamci
    oczywiście w palnik i gnają z rykiem i spalinami aż do następnych
    świateł, gdzie znów się spotykamy.