  • Data: 2019-10-30 10:26:16
    Temat: Re: Idzie dobre :-)
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-10-29 o 23:26, mk4 pisze:

    > Przerażające - co za ludzie. Zamiast łapać tych zapierdalających -
    > skutecznie i z determinacją to wolą zakuć w kajdany wszystkich (o zgrozo

    Jasne, ale o jakie chodzi kajdany? Ze będę rozpędzał się do 10-15-20 km
    mniej?
    Powiem szczerze, że wisi mi to. Nie odczuwam nieprzepartej chęci
    zapierdalania. Czas dojazdu i tak się nie zmieni, a będzie spokojniej i
    ciszej. Osobiście bardziej mi pasuje, żeby było ciszej i spokojniej, niż
    żebym musiał zapierdalać.

    > - łącznie ze sobą) jak leci. Gdzie wy się wychowaliście? Kim jesteście,

    Może wyjdź na spacer - gdzieś dalej od szosy, do lasu, wycisz się trochę
    - ? Tak, wiem, że to trudne w dzisiejszych czasach znaleźć jakiekolwiek
    miejsce do spaceru, gdzie nie byłoby słychać huku zapierdalających
    motorów i samochodów bez kajdanów i bez kagańca. Ale jak pojedziesz
    gdzieś pod granicę Rosyjską, to są takie miejsca. Tam odzyskasz
    równowagę. Na trochę.