eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[ INTERIA] nie wiem, czy było.Re: [ INTERIA] nie wiem, czy było.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.task
    .gda.pl!not-for-mail
    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [ INTERIA] nie wiem, czy było.
    Date: Mon, 14 May 2012 08:08:25 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 34
    Message-ID: <joq7gr$l08$1@news.task.gda.pl>
    References: <jo5fpa$vla$1@usenet.news.interia.pl> <jojcku$c97$2@inews.gazeta.pl>
    <c1.01.3VqfDg$17M@mike.oldfield.org.pl> <joo6tp$lei$1@news.task.gda.pl>
    <c1.01.3Vr5Q3$17v@mike.oldfield.org.pl>
    NNTP-Posting-Host: lzu117.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1336975707 21512 95.50.150.117 (14 May 2012 06:08:27 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 14 May 2012 06:08:27 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2448845
    [ ukryj nagłówki ]

    Adam Płaszczyca wrote:
    > Dnia Sun, 13 May 2012 13:46:11 +0200, Marek Dyjor napisał(a):
    >
    >>
    >> w sam raz wielkość nie jest tutaj decydująca...
    >
    > Owszem jest. Fizyki nie oszukasz i jeśli masz 40cm strefu zgniotu, to
    > masz gorsza sytuację niż ktoś, kto jej ma 140cm.
    >
    >> nowczesny mały samochodzić może być bezpieczniejszy niż stary wielki
    >> dryp ale źle zaprojektowany.
    >
    > Może.
    >
    >> http://www.euroncap.com/tests/smart_fortwo_2007/303.
    aspx
    >>
    >> http://www.euroncap.com/tests/ford_mondeo_1997/17.as
    px
    >
    > To ładny przykład jak niewiedza wprowadza w błąd. Testy ENCAP
    > pokazują jak wygląda sytuacja, kiedy zderzysz się mniej więcej z
    > takim samym pojazdem jak Twój.
    > Co więcej, ich stosowanie ma tez druga stroną - producenci starają
    > się, aby samochód wypadł jak najlepiej na takich testach. Oznacza to,
    > że idealny samochód wykorzystuje 100% swoich możliwości przy takim
    > zderzeniu. Na drodze może się zdarzyć prędkość o 10% większa. I wtedy
    > te 10% idzie na człowieka.

    tja... a jak masz starego drypa to już te 0% wystarczy abyś wylądowal z
    cięzkimi obrażeniami w szpitalu na długie tygodnie, w tym bezpieczniejszym
    wyjdziesz po przeglądzie ambulatoryjnym.

    a jak trzaśniesz 30% silniej to w drypie wyladujesz w pudełku a w nowym
    tylko w szpitalu...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: