    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
    Date: Wed, 21 Mar 2012 14:07:46 +0100
    <jkbtak$ooc$1@inews.gazeta.pl>
    <4f69ab2e$0$2150$c3e8da3$fe7f15f4@news.astraweb.com>

    W dniu 2012-03-21 11:18, Skrypëk pisze:

    > Zwykłych telefonów też nadal sprzedało się wielokrotnie więcej niż
    > smartfonów.
    > Czy to znaczy, że android dołuje w sprzedaży? Nie.

    ja porownywalem jedynie te co maja tzw system operacyjny w srodku
    Nawiasem mowiac tel z symbianem nadal mialy 15x przewage w sprzedazy niz
    z WP7.

    > Modeli telefonów z WP7 jest mało, nie ma tanich szajsów jak z androidem,
    > nie każdy operator oferuje najnowsze modele (albo w ogóle żadne),
    > kiepsko były dotychczas promowane, nikt ich nie zna bo mało kto miał się
    > okazję zapoznać, a w internecie pożyteczni idioci wypisują kalumnie, bo
    > nienawidzą konkurencji i chieliby by agencja reklamowana Google
    > zmonopolizowała rynek swoim spywarem.

    a moze osoby decydujace, ktore modele maja wejsc na polski rynek to
    idioci, ze nie dostrzegli takiego idealu jak lumia z WP7?
    A moze jednak nie idioci - tylko stwierdzili, ze jeszcze za wczesnie by
    wchodzic na sile z WP7 na rynek - bo za duze ryzyko, ze bedzie klapa?

    > A ajfon (mimo że wciąż najbardziej popularny na świecie, jak bardzo by
    > androidziarze nie zaklinali rzeczywistości) jest po prostu drogi,
    > niemodny i ma za mały ekran. Lud się powoli przerzuca na szajsungi by
    > mieć większe, ładniejsze obrazki, a nie w imię jakiejś chorej
    > androidziarskiej ideologii.

    a myslisz, ze marketoidzi w Apple'u co robia - spia?
    Gdyby tylko wielkosc ekranu byl problemem - to mialbys najnowszego
    iPhona z 5" ekranem - to przeciez najmniejszy problem.
    3.7-4" to IMHO wystarczajacy ekran na telefon-smartfon.
    Osoby, ktore chca miec wiekszy ekran - ma wybor: 4.3,5" i potem caly
    tabun tabletow >= 7".

    --
    pozdr
    Adam (AL)