  • Data: 2012-03-21 17:41:16
    Temat: Re: ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > skoro obracasz sie w tzw 'low-endzie' i ludziom wciskasz same
    > low-endowe produkty (obecnie z WP7) - to i nie wiesz co sie dzieje w
    > firmach czy roznych instytucjach.

    W tej chwili obracam się dla sportu wśród kłamców i fałszerzy historii jak
    ty. Wyjaśnij niby co klienci wymusili z okazji Visty albo skończ kłamać.

    > popatrz w swoich wiadomosciach 'Wyslane' - sam je tu przytaczales
    > parenascie dni temu.

    Ja przytaczałem wzrost w lutym z 0 do 2 mln?

    > bedzie za to filtracja M$ - oczywiscie w imie dobra uzytkownika:
    > http://simblog.pl/wp7-sledzi-swoich-uzytkownikow-na-
    kazdym-kroku-i-nawet-o-tym-nie-informuje

    To jest nieprawda.

    > przejscie na nowy system zawsze budzi obawy:

    To widać po tym jakiej sraki dostajecie na widok reklam nowych telefonów.
    Tylko nie wiem po co to panika, skoro nikt was do kupna nie zmusza. Boicie
    się, że Nokia wam tego androida zabierze?

    > WP7 nie spelnilby tych zalozen juz na samym starcie

    Ależ milionom ludzi spełnia i nie czują potrzeby babrania się w androida. I
    nie przeszkadza im również brak darmowego Angry Birds, które dla
    androidziarzy zdaje się być kluczowym elementem smartfona.