  • Data: 2012-03-21 18:21:37
    Temat: Re: ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > Dalej nie wiem o czym piszesz - albo co probujesz udowodnic na sile.
    > Nie korzystam z uslug zakupow virtualnych

    A masa ludzi korzysta a nie bawi się w wiejski tuning androida.
    I te usługi spopularyzowały smartfony, a nie linuksiarskie pierduty.

    > Na telefon na pewno nie bede sciagal filmu - bo to sie mija z sensem,
    > skoro zrobie to wia TV lub torrenta i zobaczyc moge na duzym ekranie
    > zamiast na 3.7" :)

    No jak to?!! Przecież od tego są smartfony, żeby po roku tuningu zastąpiły
    wszystkie inne urządzenia elektronicze! A dopiero co płakałeś jeden z
    drugim, że potrzebujesz slotu na dykietki SD, bo się filmy nie mieszczą.

    > Natomiast mam dostep do pelnej polskiej prasy - i aby miec ten dostep
    > wcale nie musze korzystac z uslug googla.
    > Wystarczy mi, ze sprawnie dziala googlemaps, dziala wyszukiwarka i
    > przeglarka internetowa oraz inne serwisy i programy googla jak
    > np.GoogleEarth, GoogleSky, Goggles,....).

    Do tego wystarczy ajfon, blackberry, symbian, lumia..

    > skoro uzywasz slowo 'ciul' - czy wiesz aby co ono oznacza?
    >
    > A skoro te zle "ciule z Google'a" nie chca sie dzielic aplikacjami -

    Nie dzielić tylko udostępniać użytkownikom w zamian za dane osobowe.

    > to dlaczego taka ogromna firma jak M$ nie zakasa rekawow i nie stworzy
    > wlasnego laboratorium aplikacji - jak to zrobil kiedyc Google?

    Ale przecież piszą aplikacje. Na WP, Symbiana, iOSa...

    > a potem znowu powiesz, ze widzialem tylko na obrazku?

    A będziesz nadal opowiadał głupstwa od roku nieaktualne albo nigdy nie
    prawdziwe?

    > Wystarczy, ze sobie poczytam co jest skopane w WP7 i to juz odrzuca.
    > Mozesz miec zajebiste kafle (ruszajace sie :-o nawet) co nie przysloni
    > okrojonych mozliwosci na dzien dzisiejszy tego systemu.

    Po dokładniejszym zbadaniu sprawy okazuje się, że wszystko ci potrzebne
    jednak jest ino pod inną marką. Jedyna "wartość" dodana tego całego androida
    to możliwość łatwiejszego zrootowania i nałapania wirusów. Zdrowym ludziom
    niepotrzebna.