  • Data: 2012-03-21 17:14:28
    Temat: Re: ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-21 11:07, Skrypëk pisze:

    > No to czemu zmyślasz, że klienci coś wymusili?

    skoro obracasz sie w tzw 'low-endzie' i ludziom wciskasz same low-endowe
    produkty (obecnie z WP7) - to i nie wiesz co sie dzieje w firmach czy
    roznych instytucjach.

    > Statystyki skąd? Bo na ten przykład w Polsce premiera była 4 lutego.

    popatrz w swoich wiadomosciach 'Wyslane' - sam je tu przytaczales
    parenascie dni temu.

    > No przecież nie będzie widgetów, nie będzie logo robocika i nie będzie
    > spyware z google. Same wady.

    bedzie za to filtracja M$ - oczywiscie w imie dobra uzytkownika:
    http://simblog.pl/wp7-sledzi-swoich-uzytkownikow-na-
    kazdym-kroku-i-nawet-o-tym-nie-informuje

    > To jeszcze gorsze wyznanie niż te dotychczasowe, że potrzeba aż miesiąca
    > by go polubić.

    przejscie na nowy system zawsze budzi obawy: przenoszenie danych,
    znalezienie odpowiednikow aplikacji dotad uzywanych oraz pewne
    rozwiazania sprzetowe.

    WP7 nie spelnilby tych zalozen juz na samym starcie - wiec w obecnej
    formie nawet szans by nie mial by go nawet rozwazac.
    Na chwile obecna uwazam, ze Symbian badz iOS ma wieksze mozliwosci niz
    WP7 - z mojego punktu widzenia (ty potrzebujesz do zycia xbox live -
    wiec, no coz .... ;)
    Widocznie masz sporo czasu na granie, skoro klienci omijaja twoj sklepik
    z lumiami :-P

    --
    pozdr
    Adam (AL)